Fantastiskt!


Så var midsommar över.
Det var... Helt okej.
Öltältet var väl inte direkt ngn höjdare, hah. Inte så mycket folk, iaf inte på den delen... Var så fullt med "disco-rök" att jag inte såg andra delen av ishallen som det hölls i... Säkert bara massa småungar iaf i disco-delen...:s
Men för o efterfesten var trevligt:] Synd bara så många blev apkalas o gick hem innan, haha.
Men jag borde gjort detsamma, vinglade omkring som aldrig förr, hah.
Fick iaf dansa lite bugg o så...:p
Förlåt söta Josefin för att jag helt plötsligt började blöda massvis med näsblod i din säng:/

Stannade en extra dag i broa. Ville verkligen inte åka hem o det ville jag inte ens idag. Suck.
Missade att följa med familjen o bada o fika i Norrby, typiskt:/ Men kissarna behövde sällskap o påfyllning av mat så.. Lika så bra.
Men jag måste få tala om hur fantastiskt det är.
Fantastiskt vackert ute på landet under sommartiden!
Har varit ute o gått en del i skogen. Dag som natt. Det är mäktigt o otroligt vackert, att bara stanna o titta ut över åkrar så långt ögat kan nå.
O att det luktar så otroligt gott överallt.

Har även fått en ny cykel nu, yaaaaaay!
Eller ny o ny, skitskabbig gammal cykel som förut tillhörde min syster. Men who cares? Den funkar utmärkt att cykla på. Var ute med mor o cyklade igår. Plockad smultron o bara... Pratade om allt.
Fan vad ont i röven jag har idag.... Inte van vid sadeln:s
Haha. Ajaj.

Får gå några dagar sedan drar jag tillbaka till broa tror jag bestämt. Borde ta med kissarna någongång så jag kan stanna längre.
Just nu har jag inte många anledningar varför jag Inte skulle flytta tillbaka faktiskt:)
Fast har iaf en som blir rätt mycket svårare om jag bor där. Får fixa det sedan får vi se.
Don't really care anymore:]

Förresten fick jag äntigen se hela "Twilight".
Började se den här hemma på datorn sedan stannade hela skiten. Bara sådär. Hemskt frustrerande må jag säga.
Började se den med brorsan igår natt o somnade typ 5 minuter efter det längsta jag sett hemma, haha....
Så jag fick stress titta innan jag blev skjutsad till bussen.
Den var väl sådär, lite... Kliché typ. Men orka bry sig...
JAG VILL OCKSÅ HA DET DÄR!
För helvete alltså...
Vampyr eller ej, haha... Ge mig bara det där.
Hela filmen satt man bara o tänkte... "Get on with it då för faaaaan!" :D
Ihh!
Varför ska jag börja bli en sådan girlygirl nu då?
Haha. Kan ha något att göra med typ toooootal romanstorka kanske?
Sommartider o allt.... It sucks. Men är inte hela världen:p

Ja men jaha ja.
Imorgon blir det städning deluxe(dvs mer än tio minuter, mindre än en timme, hah:) här hemma. Hade det ju såå fint på min födelsedag o nu ser det ut som en tromb dragit igenom lägenheten, återigen... Gaah.
Alltid denna städning, diskning o tvättning.
Ska även fika lite med Linn minsann, trevligt... Bara hoppas det blir varmt o soligt så vi kan häcka i parken:)

Fika äntligen snacka lite med Brita i tele idag. Allt för länge sedan vi talades vid för o inte tala om sågs. Men det ska vi snart fixa. Saknar henne faktiskt, en riktig inspirationskälla... Särskilt just nu då hon jobbar inom behandlingsområden o jag har kommit in på en sådan utbildning. Fick jag chansen o fråga ut lite... O yrket låter... Intressant, spännande o... Otroligt psykiskt påfrestande... Ujjejuj. Men men, med utbildningen kommer väl styrkan hoppas jag. Skulle vilja tro att jag är rätt stark psykiskt men har inte direkt satts på prov på rätt sätt för o bedöma om det räcker o är av rätt virke för just detta. Aja, märks väl med tiden I guess.

Ska försöka o bara blicka framåt nu...Good things will come...-håller tummarna-
Lite kluven är jag, men om jag baaaaaaaaaara kan få svaret från den där andra jäkla utbildningen någongång, argh!
Så kanske jag kan börja planera lite bättre. Ja, jag vet... Det är ett jävla tjat på mig... Om utbildningar om broa o fan vet allt.
Men jag är trots allt arbetslös nu o jag har inte så mycket annat att tänka på. Framtiden o planering.
För just nu känns det mest dött. De flesta planer jag haft rörande nutiden har... Absolut inte gått som jag tänkt/hoppats/planerat över huvudtaget... Så jag satsar på att planera grunderna i framtiden så får vi se vart jag hamnar när "framtiden nått" mig så att säga. Men då är jag väl säkerligen för upptagen med o planera "nästa framtid" haha.

Jag har nog tänkt en aning för ytligt på massa saker... När det handlar om så mycket mer.
Dem säger man ska följa sitt hjärta. Man kanske inte bara kan sitta o vänta. Vänta på att.... Hjärtat kanske ska ändra riktning? Att man kanske bara börjar vilja något annat helt plötsligt... Sådant kanske händer? Kanske handlar om att man får börja tänka annorlunda... Så kanske hjärtat följer efter?
Eller tvärtom att man kanske bara ska känna så kanske hjärnan följer efter? Hm.
Jag har ju alltid varit en av dem som tycker det är så mycket enklare att lyssna på hjärnan än hjärtat. Alla kanske är sådana iofs... What do I know.
Ibland vore det så jäkla skönt bara att få svaren direkt.
Även fast det kanske inte finns några direkt rätt o fel inom det mesta.. Så vore det bra skönt att bara få veta att...
"Det här är absolut rätt o det bästa för dig, kör på det."
Men antar att det är som vanligt, bara att hålla för ögonen o gå framåt, bara tjuvkika ibland:]
Någonstans hamnar man alltid, sålänge man håller sig ifrån stupen o rävsaxarna så ska det nog bli bra tillslut.

Jag har ju trots allt Greys Anatomy o filmer som Twilight att titta på längst vägen, haha.


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som du haft en skön midsommar (förutom nösblodet, wtf!?) ..

Njae, diskussions kungen som sänkte mig var faktiskt Dg... Made var ajg inte irriterad på försen han började sprudla hitler med Dg och sänka Volbeat.. aj aj! haha =)

Fika snart, jamantackar! Eller mera middag och goda efterätter!

2009-06-22 @ 10:11:19
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda K.E

Babe-älsk. Det låter verkligen som att du passar bättre på landet än i stan faktiskt. du låter så fri och rofylld när du berättar om dina åkrar. och jag förstår dig verkligen. <3 är man uppväxt på landet så känns det nog som det är där man är hemma.

Vi får åka ut dit tillsammans någon gång. ha picknick på en åker och ligga och slacka och snacka skit. Som vi gjorde förr när jag var där. Det vore fetingnice!

I miss you girl. Som fan. <3

2009-06-22 @ 12:27:39
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0