Keeping the voices outside of the head.



-Just trying to keep the voices outside of my head-
Inte alltid det lättaste kan jag lova.

Så hade man iaf  varit på intervju nr 2 o hoppas på att det gick bra. Verkade verkligen som det, synd bara att det känns som att det är den jag väljer i 2a hand men spelar egentligen ingen stor roll då både verkar vara skitbra utbildningar.
Vi får se två veckor av väntan till den ena o den andra får jag veta denna vecka.
Nystart!
Hoppas vi på.
Men o andra sidan har saker o ting inte direkt gått som jag planerat alls, överhuvudtaget, på senaste tiden så man kanske inte ska vänta sig ett skit.

Har varit en prövande dag idag måste jag säga.
Gårdagen o denna dag har känts... Tuffa.
Visst sleten i kroppen efter nästan en vecka av skitväder o obekvämt sovande, men det går över.
Men också i min skalle. Känt mig så konstig o... Väldigt nedstämd.
Fast det har nog med allt som skett senaste månaderna att göra. Inte trivts på jobbet, fått sluta o börjat oroa sig över de ständigt återkommande ekonomiska problemen.
Plus att det blev så förbannat konstigt på Srf med vissa saker... Men jag var väldigt "vuxen" av mig idag... Tog tag i det o det verkar ha blivit bra igen.
Tack!
(Känner mig en aning stolt över mig själv faktiskt!)
-.Du är välkommen när som helst.-
Fann en fyrklöver idag på min promenad med mamma, antar att det var dens förtjänst trots att jag glömde den på en sten:(


Så otroligt avstressande att få gå långpromenader i skogen med mamma. Bara hon o jag idag också.
((Stötte på en bålgeting. Vilken jävla best! O han vände på sig o började stirra på mig o kameran, då var det dags o pysa.))



Fann även en cheese doodles-kotte.


Min underbara mor o jag stannade en stund för o prata om allt o inget. Funderingar kring livet och allt därtill....
...

...Och precis här hade jag gärna suttit kvar. I evigheter. Ljuvligt.
Det går inte att beskriva i ord hur mycket jag saknar detta o vad det betyder för mig.
Även fast jag är där från och till så känns det att inte kunna vandra här vareviga dag. Man blir aldrig trött på det.
. . .


Förövrigt stort tack till Andreas för fika stunden idag. O tack för tipsen, hah.

♣←χ→♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0