Som skit säger du?


Ja, gårddagen var helt okej.
Mycket trevligt att ha familjen här på fika:]
O sedan en pytteliten förfest, kom inte såå många men tyckte vi hade det väldans trevligt ändå. Tack för presenter o allt vänner!:}
Och angående dig...
"Du behandlar mig som skit imellan åt utan att ens bry dej!"
Så det säger du?
Ja jag undrar vem som funnits där o lyssnat på tamejfan allt i typ... 8 år eller vad är det?
Har knappt berättat om saker som jag mått dåligt av eftersom du aaaaalltid har det värst.
Men då vet jag.
Och det är alltid något, aldrig en lugn stund.
Men ja, då var det synd om dig. IGEN. Helt otroligt hur du orkar.
Jag orkar iaf inte.
Har nog att ta hand om mig själv. Ibland så behöver man inte att ngn annan ständigt drar ner en.

Då var det snart midsommar, och det står emellan Örebro o Fellingsbro.
Lutar en aning åt F-bro faktiskt, länge sedan man festade där, hör inte direkt till vanligheterna.
Verkar bli ett gäng, plus att en gammal vän som pluggar i Jönköping kommer hem över sommaren så hon skulle haka på, vore ju kanontrevligt!
Plus att jag är lite trött på storstan nu.

Var okej ute igår men jag blev en aning gnällig kände jag. O det är för att det var sådär, allt var typ detsamma o ja jag vet faktiskt inte.
Har känt mig skitgnällig senaste veckorna. Jag vet, jag vet... Jag är gnällig by nature men känt mig extra gnällig.

Dags för förändring, men så svårt.
Just nu vill jag bara åka o sätta mig ute i skogen:] Plus att jag vill att augusti ska komma så jag får börja plugga.
Trots att sommaren är fantastisk! Men magin finns inte där iår : /

Det är jag som är verktyget.
Verktyget som kan förändra men vart fasiken börjar man?
Gaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0