Sting?

Helt slut i kropp o själ för tillfället.
Varit i broa o gjort färdigt arbetet jag lovat farsan o göra.
Det tog sin jävla tid må jag säga, o jag gjorde som vanligt alla fel med kroppen man kan göra.
Får jag väl betala för när jag blir äldre, men men...
DET ÄR FÄRDIGT!
Skönt.

Nu har man precis sett dubbelavsnittet av DH. Bra, bra... Anar det är sommaruppehåll även där, nu?
Får man sysselsätta sig med annat.

Tänkte jag ska bege mig upp till Ludvika en sväng under sommaren.
träffa Kicka o eventuellt Staffan också, vore kul!
Dels för att jag inte träffat Kicka på typ hundra år, men även för att jag inte sett Staffan på.... 8 år, kanske?
Ett mycket gammalt ex dvs:] Enda människan jag varit förlovad med hittills iaf, haha... O det är inte ens det seriösaste förhållandet jag haft. Bara haft ett "typ riktigt" seriöst o det var iiiiiinte för 8 år sedan...
Haha...Kids! Eller vad säger man?:p
Vore kul o snackas vid lite, long time no see liksom.
Alltid kul med miljöombyte också.
Och om cashen räcker tänkte jag försöka fixa mig till Sthlm också.


Känns som att jag börjar tappa stinget.
Med det mesta. Orkar liksom inte. Energin bara.... Pyser ur mig.
O det är tråkigt nu när det börjar hända saker, eller ja besked om att det iaf kommer att hända saker.
Sista beskedet borde väl droppa in nu under denna vecka så vi får se.

Vill mest av allt bara sova nu, helt slut.
Vilket jag strax skall ta tag i också.
Men också att det skall bli midsommar för det känns som att jag är säker på att det blir Fellingsbro nu...
Komma bort från de vanliga festar området så att säga.
Vill inte bete mig weirdo nu. O om jag ska göra det gör jag det på annat håll iallafall.

Och varför kan jag inte släppa den där tanken? Mest där jag börjar tappa stinget, o det spelar liksom inte ens någon stooor roll just nu.
Sluta obsessa! Argh.

Och angående det hela:
Jag vill inte heller vara osams.
Jasg blev inte sur för att du inte kom för att det var min födelsedag, jag blev besviken för att du inte kom alls när du sagt att du skulle.
Spelar ingen roll vilken dag det var, jag har nästan aldrig fest eller förfest här.
Och det fanns ingen mening med att skicka ett så otrevligt sms tillbaka, jag skrev inget otrevligt till dig.
O om du nu ska "sätta ner foten" så försök på ett annat sätt, och jag har aldrig behandlat dig som skit.
Kanske varit dålig på att höra av mig någongång, men då är vi två om det. O det får man vara ibland, men aldrig behandlat dig som skit. O om jag nu gjort det får du gärna påminna mig.

Finns ingen anledning att sätta ner ngn fot framför mig, kanske sätta ner en fot för hur allt i ens liv är, men jag har inte gjort ett skit.
Visst nu kanske. För jag skrev kanske inte snällt på min blogg, men innan det.
Så är det.
Jag orkar inte ens tjafsa om något.
Men så låg det till.
Inget allvarligt från min sida iaf, jag blev tjurig över ett väldigt otrevligt, o som det känns, väldigt onödigt sms.


Fick två chockande sms på samma kväll, från två olika personer. O två chockerande meningar i båda sms på helt olika sätt.
Varav det ena spelar noll roll, för då vet jag iallfall. O behöver inte fundera på det mer. Inte direkt ngn vän som skickade det, mer en... Gammal bekant. Det andra däremot men det har jag gått igenom. Nog om det.

Jag tappar stinget. O ärligt talat.... Så orkar jag inte leta på stinget igen. Det kommer tillbaka.
Tids nog, I am sure.
Någongång kommer jag skriva bloggen med en aning mer livsgnista än nu iallfall, det är jag också säker på:}
The sting will find its way back:D


Nu känns det mest som att jag behöver bra besked.
Bra saker o bra människor runt omkring mig. Glada människor eller nåt...
Behöver också känns lite mer glädje just nu:]

Btw ska jag nog fasiken börja WoW nörda igen. Ska bara fixa igång det o fixa så allt är som det var förr med alla knappar så att säga:p
Tvinga brorsan o starta någon ny karaktär med mig så jag får spela med ngn:)
Gör ändå inte mycket annat so why not, dessutom börar jag sakna skiten, hah. Värdelöst:}


Japp!
Här tänkte jag slå mig ned o fundera....En bra stund!

!
Tjipp, tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0