Freak.

Fattar inte att du fan fortfarande håller på.
Eller exakt just nu vet jag inte, men i min tristess satt jag o läste i din helgon dagbok.
Vilket jag absolut inte skulle göra om jag inte var totalt jävla uttråkad, tro mig.
Jag må vara bitter men DÄR snackar vi äkta, genomsyrad bitterhet.
Kommer inte ihåg datumen men det är från ett halvår tillbaks o tills någon/några månader sedan nu... Men t o m det är för långt.

Och nu vet jag med 99, 8%, låt oss säga 100% för fan, vem som skrev äckelkommentaren när min kisse precis dött.
Anade inte att det kunde vara du då jag trodde du lagt ner fjanteriet för länge sedan. Men tydligen inte.
Det kallar jag att vara besatt.

Förstår inte ens varför du håller på o obsessar om mig?
Finns det inte en annan länk som är huvudpunkten liksom? Ngn som tar besluten osv?
Jag är inte Gud, jag kan inte förändra o trolla med den fria viljan. Även om du tror det.
O även om man önskade man kunde ibland.

Inte ens första gången var det 100% mitt fel.
 It takes two to tango,
ever heard that psyko?
Måste väl svida ännu mer att veta att... We did the tango beautifully.

Men iaf så är det ännu mindre mitt fel denna gång.
Inte alls i närheten av mitt fel ska du veta.
Jag hade inte ett piss med saker o ting att göra, fick veta det efteråt. Så det så!
Måste väl svida ännu mer att veta att det alltså hade med dig att göra o inte mig, va?
Tycker iofs inte det är någre konstigt, du verkar ju totalt sjuk i huvudet.

Noll stolthet. Bara bitterhet, förnekelse o bortförklaringar.

Jag har fanimej slut på ord.
Är helt chockad men ändå inte förvånad.

Lär väl komma fler skitstormar vare sig det är om en vecka eller 20 år, för du verkar ju vara clueless.
O bara besatt.

O frasen "Keep your friends close and your enemies closer", var det den du försökte med för typ.... 6 månader sedan eller vad det nu kan vara?
I would never.
O du tror att det är för att jag har planer på annat jämt, planer i samma stil som du trodde förut...
Men jag ska säga dig att... Vare sig kontakten på alla håll var bruten så skulle jag aldrig bli din vän.
Falsk eller äkta.
Stolthet kallas det.
O inte bara stolthet... Jag tycker inte om dig, idiot. Daah!
Bara det är anledning att aldrig ngnsin vara din vän.

Nog om det. Något annat ska man väl lyckas få ur sig så man kan sluta tänka på idioten. Uh.


Någon mer än jag som tyckte det var ett hemskt slut på Greys Anatomy?:(
Åh, fan ta sommaruppehåll!
(Haha, från det ena till det helt andra, ja:p)

Jag som hade en sådan mysig kväll!
Dagen har varit sådär, för mycket sömn o för mycket mat, i vanlig ordning...
Tvättat o blaha blaha.
Men nu sitter man här alldeles nyduschad o bara doftar underbart! Får ta vara på det så länge det håller i sig, hah.
Ska slå igång lite mer Greys Anatomy, from the start again så att säga, yaay.
Sitter i de alltid lika underbart sköna slappiskläderna.
Totalt osminkad o bara ett vrak.
Men ett njutande vrak, hade jag dock inte sett det jag såg hade jag väl varit lite mindre uppspelt men äh fuck it.
Once a subba, säkerligen alltid en subba.

Imorgon fika med Linn o Linda hoppas jag!
Försöka mig på en promenad också, plus att jag vill att lite post skall droppa in.
Come on, life!
Och det gäller dig också!

Men ikväll är det nog bara en sak som saknas o fattas extra mycket.
Tror den kommer fortsätta att saknas men ja, what to do?
Tiden får visa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0