Wäää!



Snart är det midsommar!
Och jag är förkyld, heeeelt värdelöst.
Snor ända upp i ögonen... Nyser i varje centimeter av detta hem.
Konstigt nog är det bara ena "näshalvan" som är drabbad, vet att det brukar skifta men detta håller sig enbart på ena sidan.
Hoppas, hoppas, att det blir bättre tills imorgon.
Lär inte stanna hemma även om det inte blivit bättre men kunde ju vara trevligt att sluta snörvla o nysa järnet.
Ska försöka häva mig upp i tid o städa iordning i denna svinstia, så man kommer hem till något trevligt:]
Sedan drar jag mot Frövi o sedan Fellingsbro. Yaay!:]

Frågan är om jag orkar upp "i tid"... Har varit så förbaskat trött all the time senaste tiden.
Är nog för att jag inte gör så mycket om dagarna, hm.
Hur ska jag överleva utan tupplurar mitt på dagen om jag får massa att göra senare detta år?
Haha. Hemska tanke!;p

O idag fick jag försöka tänka som en student vilket är otroligt bra övning inför hösten, haha.
Mor, far, brorsan o systerdottern kom förbi o hämtade upp mig.
Sedan bar det av mot Systembolaget o Willys.
Enbart jag som skulle in på bolaget men men, lite får dem räkna med o gasa runt:)
Fick köpa med åt syrran o brorsan i vilket fall så.
Men jag ser fram emot att testa lite nya sorter som jag köpte:] Fast anar redan nu hur rabarber-cidern smakar, tror jag drack den förra året eller nåt. Men men, några av mina favoriter var ju slut så.
Förövrigt hur kommer det sig att jag har bra tid att hinna till bolaget hela veckan men jag väljer att göra det i sista sekunden - dagen innan ngn storhelg all the time? Inte så smart! Idag var det förvisso ingen direkt kö men några av mina favoriter var ju slut, illa nog:(
:D

Men student tänkande fick komma fram på Willys. Jag är nämligen van att bara plocka det jag vill ha... Så länge det inte är för dyrt o knepigt ni vet... Håller alltid koll på för ungefär hur mycket jag plockar i vagnen, är inte miljonär:p
Men ändå... Några hundra mer eller mindre har inte direkt gjort så mycket senaste månaderna liksom.
Idag visar mitt konto att... Nej. Du får köpa det du ska ha o inte allt du vill ha.
Fick plocka i o tillbaka en del jag kom på mig med att jag inbillade mig att jag behövde, haha.
Lite skit som jag egentligen kanske inte behöver köpte jag väl men fick en del för endast 310:- O då är ändå lite mer än 100:- kattmat o kattsand. Men det var svårt, hihi.
Men anar att det är så det får bli.

Pappa fortsätter med att dra upp olika boende alternativ i broa om det nu blir så att jag
1. Inte kommer in på den andra utbildningen här i Örebro eller
2. Väljer den i broa trots allt.
Gulligt av honom, kul o veta att dem skulle gilla att ha mig boende på gården igen:p
Jag skulle också gilla det. Vi får se.
Trodde fan att jag skulle få ett brev från andra skolan idag, men nej nej... Jag tänkte isf att jag skulle ringa dem o förklara att jag behöver veta så snart som möjlig då dem skulle besluta 16 juni o nu är det 18e. O jag har såklart sökt en till utbildning för o vara på en mer säker sida, o självklart vill den skolan ha svar så fort som möjligt...
Men nej, nej. Gjorde jag inte heller.
Äsch, det är midsommar, kan lugna ner mig o vänta tills nästa vecka. Nästa vecka börjat hetsjakten på svaret!
Ding, ding, ding!

Och skönt vi träffades o snackade lite o att allt verkar bra igen<3

Men vad säger man? Lär inte skriva mer här om det inte sker ngt fenomenalt imorgonbitti.

Men en glad&full midsommar önskar jag er alla mina vänner o övriga!
Låt oss alla nu kräla runt den där förbaskade midsommarstången!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0