...Bland katthår o smutstvätt...

Bland katthår o smutstvätt...
Där sitter jag.
Snorig o hostig.
Fick ta o sjukanmäla mig idag, inte för att det gör mig ett dugg:p
Fast tycker inte om att göra det, så ska tillbaka till jobbet imorgon. Är ju bara att stå ut plus att jag funderar på att jobba lördag...
Zzzzzzzz.
Fy faaaan. Men ger ju hyffsade cash då ju... O det behöver jag verkligen så vi får väl se.

Får vi se om Jenny går med på mitt erbjudande att dyka över på fika här ikväll eller om vi får ta det någon annan dag.

Suttit o gått igenom en jävla massa papper. Massa kontrakt som behövde sorteras.
Får sätta fart nu i veckan o kopiera alla miljoner papper jag ska kopiera till A-kassa, plugg osv osv...
Så jag kan skicka iväg ansökningar o få lite inre frid:D
Fast det får jag ju aldrig ändå.

Men nog om det.
Får tacka Linda för en trevlig fest i lördags!
Dock drog folk åt alla håll o kanter lite väl tidigt tycker jag.
Helt plötsligt satt jag själv kvar med alla som skulle sova hos er, haha. Så jag drog mitt lite för fulla arsle hemåt.
Men trevligt var det! 

Missar eller ja, väljer att missa Sweden rock kryssningen som går av stapeln på torsdag som jag dessutom har biljett till:(
Glömde be om ledighet när jag skrev kontrakt för jobb o alldeles för sent för att göra det nu, plus att jag varit sjukanmäld idag så kan inte sjukanmäla mig på torsdag o fredag så... Känns rätt kört, jääävligt tråkigt men o andra sidan skulle jag ändå inte ha råd med "fickpengarna" som skulle behövas.
Eller råd skulle man väl ha men då vore resten av månaden förstörd så att säga.
Får hålla mig till Sweden rock helt enkelt.

Verkar inte finnas någon som är intresserad av att köpa biljetten heller, så jag får stå mitt kast o se typ 640:- gå åt helskotta. Skulle ju inte ta så mycket för den då detta är med resan till Sthlm.
Men det gör inte så mycket.


Fan vad jag vill att något ska hända nu.
Något som kan liva upp lite extra.
Men känns som att det får man nog vänta ett tag på....

Jaha... Nej om man skulle ta o städa upp i den här röran lite.
Dricka oerhörda mängder med kaffe o röjja runt bland katthår o smutstvätt, hah.

Ska sätta mig o spana tattoo också.
Då den stora jag skulle göra får vänta o jag även väljer att göra nytt val av tattuerare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0