Long time no see.


Var visst ett bra tag sedan man skrev här.

Vet knappt vad jag ska skriva... Visste har det väl skett saker, antar jag.. Men vet inte om jag känner mig "mållös" för att det gått för länge o finns för mycket att säga eller för att det egentligen inte är särskilt intressanta grejjer som skett?

Veckorna bara drar förbi, fort som fan... Utan jag egentligen är särdeles upptagen.
Ändå känns det som att jag inget hinner.

Jobbar på, dock vedervärdiga tider:(
Jobbar väl några dagar i veckan om jag har tur. Dags att komma igång med stämplingen märker jag.
Men det kommer vända, frågan är bara när.
Jag har annat jag hoppas som fan på, men vi får väl se hur det går med det.
Brukar ju inte direkt gå bra, men någongång kanske?
Skulle verkligen behövas nu.

Men annars så... Vad har skett? Mycket fikande med vänner, tjejkväll, kastrering av Lukas... Osv, osv typ.
Mycket trevligt med fikande. Mycket trevligt med tjejkväll!
Kastreringen var väl inte lika rolig, dels för Lukas skull o inte heller för plånboken men men... Var ju ett ont måste så.
Tack Linn som körde dit oss o umgicks lite med mig efter det:}
Tack Linda o Esa som skjutsade så jag fick storhandla o hämta upp kattskrällen sen:}

I övrigt vet jag inte så mycket.
Vet inte riktigt vart det bär av härifrån. Vet inte riktigt vad jag vill med en massa saker.
Vill egentligen mest bara lägga mig under täcket o sova ett bra tag.
Nej, jag är inte deprimerad eller liknande som det kanske låter.
Känns nog mest som om jag har slut på ork att bry mig... Bara nya grejjer som dyker upp hela tiden. Nya saker att tänka på, nya saker att bestämma sig om, nya saker att ta tag i. All the fucking time.

Känner mig rätt uttråkad av det mesta. Återigen.
Snart kryssning- Det ska bli guld!
O Srf är inte särdeles långt bort heller, egentligen... Mades 30-års fest kommer det snart vara dags för också. O såklart Lindas födelsedags fest nu i Mars. Bara trevliga saker men ändå känner jag mig rätt uttråkad.

Funderar på om man ska bli gammal på förtid o införskaffa sig en bindolott tills kvällen o hoppas på att vinna 345 miljoner o en resa till Bali liksom.
Haha.
Lär ju aldrig hända, det enda som kommer hända är att jag sitter o är besviken efteråt för att jag lagt ut typ 40:- på en jävla pappersbit som inte gav något, plus att jag ödslat några timmar på att glo på pensionärs-tv då jag lika gärna kunde ha gjort.... Ingenting.
Men vad ska man göraaaa, då?
Tråkiga jävla söndagar. Tacos kanske... Fast jag har egentligen inte råd.
Men ekonomin är så jävla körd i botten denna månad som det är så... kan lika gärna köra den i botten med en jävla skräll I guess. O dessutom fortsätta med det nästa månad o invänta att sommarperioden sätter fart då svenskarna verkligen super till.
Kul, kul.
Fittställe. Jag vill byta jobb nu, nu, nu.
Inget fel på stället egentligen(eller jo finns rätt stora brister iofs) men Lernia som älskar att använda timanställda på det absolut sämsta sättet.
Bara för att dem är väl medvetna om att dem kan.
Vi går ju uppenbarligen med på att bli behandlade så som vi blir så.

Så... Anna hur går det med kärleken, då?
Ja, du... Jag antar att jag "dejtar ngn speciell". Ja han är speciell, inte därför jag låter som jag gör.
Utan för att.... Det är ju allt rätt tidigt inpå saker o ting som ni säkerligen läst om i mina tidigare inlägg.
Känns rätt skönt att vara själv, men ändå känns "sällskap" väldans trevligt.
O han är verkligen guld.
Vi får väl se med tiden vart jag/vi hamnar osv osv:}
Känns bara som att det är så svårt att tänka klart ibland. Saker o ting kanske är glasklara bara det att jag suddar till dem....
Hm.

Nu börjar jag sakna min familj också. Väldigt, väldigt mycket.
Länge sedan jag var där o hälsade på.
Men det kostar o det är dåligt med bussar o ja, fan vet allt.

Men ska försöka ta tag i det denna vecka eftersom jag uppenbarligen har en del ledig tid så.
Saknar att gå i skogen.
Saknar att sitta o dricka kaffe o snacka skit med morsan o syrran.
Höra pappa babbla om alla gårds-sysslor som måste bli gjorda.
O brorsan som bara sover:p

Jag vill också ha hus på landet:(
Pengar så jag kan skaffa körkort.
Drygt att vänta.
Börjar ana att hela livet är någon slags väntan. På allt o inget.
Känner redan nu att jag är en aning trött på att vänta. Vänta på vad det än kan vara.
Hah, har ju en lång tid framför mig att fortsätta vänta. Känns kul må jag säga.
Leva i nuet... vad är det?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Saknar dig med ju =)

2009-03-10 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0