...Hysteri...

Att påstå att jag är snäppet från att bli hysterisk är kanske att överdriva en aning.
Men ändock kan jag nog lugnt meddela att jag befinner mig på samma sträcka som hysterisk.

Bara strul.
Man tror att saker och ting är fixade. Men inte ens när man har gjort allt klart o tamejfan det mesta är fixat så......
Är något lugnt och helt säkert.
Jag vet allt löser sig med tiden. Men skitsamma, det får fanimej lösa sig nu!
Inte mitt fel ens, inte denna gång... Och jag är ändå den som försöker o fixar o trixar med allt.
Och idag har jag gjort det bästa jag kan. Och nu kan det fan inte finnas några hinder.
Blir bara mer o mer nevös av att vänta.
Hysterin är på ingång.
Men jag ska sansa mig tills jag vet med säkerhet.
-hets-andas-

Men det räcker nu!
Lite tur åt mitt håll, tack!
Come on då för helskotta!
Jag har redan haft en helvetisk o strulig tid inte allt för långt bak i tiden och jag vägrar ta mer skit nu.
(Iofs har man väl inte så mycket att sätta emot ifall skiten hopar sig runt en iaf:s)
Det hade varit lugnt med strul o jävelskap om man visste att "paradiset" väntade. Att allt skulle bli guld eller åtminstonde helt okej framöver, men det har man ju inga som helst garantier på... Så hur länge är det meningen man ständigt ska kämpa o försöka?
Kommer det någongång bli "relativt lugnt"? Jag vet att det alltid kommer finnas saker man måste lösa, ta tag i, strula o hållas med... Det kan jag ta.
Men kommer det någonsin vara så att grunden- the basic stuff (dvs jobbet, "familjelivet", ekonomin)är lugnt... O det är småsaker som man måste fixa med?
Visst ekonomin kommer väl aldrig vara superlugnt med men det tar man ju som en självklarhet, att pengarna aldrig riktigt räcker till.
Men resten liksom. Helheten!?
Tröttsamt är vad det är.
Men jag vet, jag vet.

Man borde och ska ta en dag i taget, men lite vill man ju iaf planera. Så att inga jobbiga överraskningar hoppar fram o tacklar ner en totalt.
Men om man nu måste planera som jag... Så får man väl antagligen räkna med att inte kunna slappna av till 100% någongång.
Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Kicka

=( Synd om dig gumman haha neeee dåååå!!! Lite skit ska man ha hahaha (elakt smile)

Kram på dig miiissss yaa

2009-03-17 @ 07:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0