Blaaj,

Då hade man legat o kollat på "Australia".
Helt okej film, den är trots allt ca 2,40 h lång så.
Men tyckte den gick rätt lätt att titta på, iofs gjorde jag vissa avbrott men ändock.
Den var väl typ som... Alla andra filmer.

Det jag kan konstatera är att:
1. Det är skönt att man lever i "en annan tid" än dem.
2. "The great love" som alla upplever i filmer, kommer nog aldrig hända en själv. Hah.
3. Jag skulle uppskatta om Hugh Jackman kom o la sig på mig. En kvart räcker.
Behöver inte hända något. Bara lägg dig på mig, karl!
:)


Hur fasiken kan denna dag ha gått så snabbt?
Jag har ju inte gjort något!
Förutom att jag funderar på att skaffa familj, flytta till Amerika, börja sticka tröjor till hela släkten eller nåt för att slippa avlida av tristess.
Kul, kul Jag har varit hemma i snart 3 veckor typ, vilket betyder att detta endast är början...
Gaaah!
Tror jag snart har lyckats fika sönder mina vänner. Ingen orkar nog se mig på ett halvår snart, hah. Hm.

Och jag har haft sådana extremt konstiga tankar. Igår hade jag en hemsk funderar dag.

Det kom som en vind. En vindpust full av damm. Ni vet man försöker gömma sig o blunda, men är alldeles för sent ute så man får hela skiten på sig, hela skiten i ögonen framför allt.
Typ så dök det över mig igår.
Tur det inte känns likadant idag.
Då hade jag blivit grymt besviken på mig själv, 'cuz that isn't me....
Och, ja... Låt oss säga som så att... Det är helt enkelt inte ett alternativ.
Och det skulle isf bara vara en lösning på ett problem som egentligen inte finns.
Så... Erase, erase, erase!

Jag kommer säkerligen glida in i ngn slags halv-despression om det ska fortsätta såhär.
Fast allt jag egentligen behöver göra är att se till att ta mig utanför lägenheten o ställa mig o sniffa på sommaren.
Är det bara jag som undrar vart våren tog vägen? Eller har den ens varit här?

Jag minns för några veckor sedan när solen o värmen började smyga sig fram på allvar.
Då det var på tok för tidigt att slänga av sig jackor o kläder, men alla gjorde det ändå... Inklusive mig.
Soldyrkare som vi svenskar är...
Var det de som var våren?
Egentligen är det väl våren som är här nu iofs? Vet att jag sett tussilago o vitsippor, utslagna o alldeles perfekta.
Men känns ändå mer som.. Försommar än vår för mig ute just nu.
Anar att det kan vara aningen likt synonymer till varandra men... Äsch:}

Jag sitter bara o längtar till Srf iaf.
För då jävlar gott folk!
:D

Imorgon blir det Willys o lite andra ställen tillsammans med Linn, yaay!
Jag kommer en bra bit från lägenheten o får umgås lite.
Underbart, isn't it? Hihi.
Tack Linn för att du kommer köra runt lite på mig:}

Borde verkligen ta tag i saker som skall inhandlas inför just Srf förresten, vill inte vara ute de absolut sista dagarna....
Vissa saker har jag vetat i evigheter att jag ska ha med, bara inte checkat vart man får tag i skiten. men nu är det snart dags.
Fuck yeah.


Kommentarer
Postat av: Irre

haha du o jag har verkligen same taste på karlar, först john corbett & nu Hugh Jackman haha ;oD tur att båda e gifta annars hade vi haft feta problem :oP



Puss på dej raring! gå inte o bli deppig, du e för lovley för det <3 :* MWAW!

2009-05-06 @ 05:47:28
Postat av: JB

Ah håller med dig om att Australia var helt okej när man väl kämpat sig igenom hela =P. " En kvart räcker" Haha.



-De sju gyllende orden: Det ligger något i det du säger!

-När det är rätt så är det lätt. När det är lätt så är det rätt

-...at least I thought I was dancing, ´til somebody stepped on my hand

En liten halvrolig avstickare sådär =). Kram!

2009-05-06 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0