Dagens ris.

Gårddagen var mycket, mycket trevlig.
God mat, trevligt sällskap o sedan en hel del öldrickande efteråt.
Besökte Rockbaren för första gången efter det just blivit rockbaren. Okej där.
Vi var mest där för de billigare alternativen i dryckesväg. Sen ville vissa dansa så då drog vi oss mot Harrys o det var väl inga fel heller. Jag höll mig väl från o dansa en massa men kul o vara där med några av klasskamraterna.
För första gången köpte jag faktiskt x antal öl o diverse ute, brukar aldrig göra sådant då man alltid förgrundar rätt bra,
ho ho.
Känns lite, gillar inte att slösa cash ute sådär, så jävla onödigt egentligen men men. Ibland får man faktiskt.

Men dagens största jävla ris går till idioter.
Idioter som låser folks cyklar. Jag har kedja runt min för det är min systers gamla och nyckeln till orginallåset finns inte längre. Och då är det ngn jävla mongo-idiot som går o låser orginallåset ändå? Tack så jävla mycket. Fick hem den ändå. Släpade med den till järntorget sen bjöd Ninni på taxi mot norr då hon ändå skulle vidare. Tack!
Men nu får man försöka fixa det, ta bort hela låset eller whatever...
Måste jag ta den till broa igen. Jag som precis fått den in hit.
SUCK!
Det är så irriterande när folk absolut inte kan ge fan i saker som inte är deras.

Idag drar jag mig iaf mot Fellingsbro senare. Ska mysa med syrran o ungarna o se på ngn trevlig film.
Får dra en lång promenad i skogen imorgon. Saknar det så mycket:)
Får se om jag blir kvar där tills skolan på måndag eller kommer hem imorgon...
Katterna klarar sig om jag vräker på med mat. Inte ofta dem är ensamma mer än 1 dag iaf. Typ aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0