Konstaterande.




*Preecis som alla andra på facebook o överallt kan vi idag konstatera att det faller snö.
För första gången, på riktigt, detta år? Iaf första riktiga snöandet jag sett.
Det är mysigt att se det... Sen att det säkert resulterar i en massa blask o diverse som vanligt....
Det är väl onödigt att ens säga.
Men fint är det.

Det är m a o nu det kommer bli stora rubriker om alla som kör åt helskotta, ner i diken o fan vet allt... Haha.
Inte ett dugg roligt, men det lustiga i det hela är ju att vi bor i Sverige. Vi är välmedvetna om att just runt denna tid varje år...
...Närmar sig vintern. Med vinterns närmande kommer snön. Med frost, snö o is kommer.... Halka.
Men det verkar ändå som att alla kör åt h-vete direkt. O alla verkar vara så chockade o inte förstå varför eller undra varför dem inte märkte att vintern faktiskt är på stark ingång, haha.
"Alla o alla"- Men ni fattar vad jag menar:}

Jag bar ut Lukas på balkongen en sväng. Han ville nog se o känna snön som den bebis han är:)
Veijron är lite mer skeptisk mot att bli upplyft på balkongen. Han vill ändå bara gosa o skiter i allt annat.

* Jag kan också konstatera att jag vill till Ikea o shoppa mig o mitt Ikea-kort blodigt!


Ikväll är jag bjuden till Alex där Linn kommer att vara o se på Grey's anatomy. Förra avsnittet o kvällens.
Låter lockande men jag är rätt seg o tänkte laga middag o matlåda inom en snar framtid.
Trist o missa att sällskapa, skönt att vara hemma... Hm.
Sen vette fan om jag ska sova i broa imorgon tills fredag... Eller om jag efter att klassen käkat här i Öret på fredag kväll skall följa med tillbaka till broa o spendera fre-lör där? Åh-hå.
Då blir det tomt utan kissungarna som (2 utav dem)åker till sin nya matte på fredag...:s
Men bra för dem att få ett hem med en bra matte iallafall:)

Funderingar på att strunta i festandet denna helg(för det har jag ju aldrig sagt förr, ho ho),
dels för att ekonomin verkligen inte tillåter det sen är det ju "aaaall thee saaame" som jag ständigt tjatar om.
Är lite avundsjuk på Linn som fortfarande verkar trivas väldigt bra ute i vimlet, eller ja vafan det gör jag med. Love it. Men varje helg börjar bli lite mycket nu. Lite uttjatat då det ständigt är ungefär samma människor o man kan berätta innan hur kvällen kommer att se ut o sluta. Iallafall jag, Linns avslut brukar ju vara lite mer... Oförutsägbara:o Haha.
Det var mina också "back in the days", hihi.

Trist att jag börjat blivit så jävla uttråkad av utelivet, men kanske inte bara all bad. Dricker ju en aning för mycket tycker jag nog. Bara det att det är drygt när man inte har mer fantasi än att man tänkt dra ut o festa.

Tjejkvällen som vi hade förut damer, det var ju guld. Snart igen?!
O snart Twilight nr2 på biooo o pepparkaksbak har jag förstått också.
Kanon kul!:D

Älska att ha lite trevliga planer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0