Pizza o läxor.

Sitter här o inväntar reprisen av Grey's Anatomy o har beslutsångest angående vilken fetto-pizza jag ska beställa.
Är sugen på det mesta känns det som, men som vanligt står det mellan 3 stycken.
Börjar bli dags tänkte ju mumsa till programmet.

Jag är fortfarande hemskt besviken.
Besvikelsen började igår då jag tänkte tjyvkika lite på Grey's anatomy programmet som jag missade men insåg att det kostar 19:- för o se ett redan visat program o 25:- för ett ovisat. Alla andra tv-kanaler har väl gratis play, va? Tv 3 hade gratis när jag kollade igenom alla "Svenska Hollywoodfruar"-grejjset iaf. Hemskt löjligt av 5an!
Tummen ner flera gånger om.

Kvällen igår var helt okej. Rörigt på Virus m a o mycket, mycket folk. Men det var väl okej. Sen blev det till efterfest på norr i ngn... Sunkig pytteliten mc-lokal. Det var sådär, så jag gick ganska snabbt hemåt i sällskap av Krille o Jacke som ändå skulle åt samma håll.
Höjdpunkten var nog fan att jag lyckades laga iordning nudlar med tikkimasala o vitlöksbröd utan att bränna mig själv inne.
Woho.
Tummen upp!

Sista dagen på lovet nu då, och jag har i vanlig ordning sparat alla de mumsiga o trevliga(Hmmm)läxorna till sist.
Äsch får göra dem mellan detta program o film ikväll. SUCK.
Men har bara mig själv att skylla. Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0