Praktik.

Det var länge sedan jag var så arg och less som jag var sista delen av skolan idag.
Jävla tjaj om praktik, och jag förstår varför...
Det börjar ju närma sig. Är ju trots allt v2-5, 2010 det handlar om.
Men efter jag fick ett Ja och sedan ett Nej av Runnagården släppte jag det där o har mest bara glidit på utan att egentligen försöka göra ett skit åt saken...
Men idag ringde jag lite o det blev det klassiska, du kan väl återkomma när den o den o den är här? Blaha blaha...
Ska det vara så svårt att ställa upp lite?
Fega jävla universitet som med hjälp av sina pengar fixat avtal med massa ställen så att dem ENBART tar emot universitetsstudenter m a o socionomerna.. O säkerligen deras Behandlingsassistenter... Pyttsan!
(Förlåt Jenny, hehe.)
Men så fick jag svar av Fanjunkaren som ligger här på norr om att jag är välkommen.
SKÖÖÖÖNT!
Om man nu vågar lita på skiten denna gång? Man har ju gått på en nit förr uppenbarligen... Ho ho.
Men vore rätt bra... Slippa reskostnader överhuvudtaget o ha nära hem.
Bra iallafall. Blir söta lilla fröken Lisbeth glad imorgon iallafall:}

Idag tackade jag dessutom nej till jobb. Jävligt dåligt men jag är så trött, o har varit så less och... Ja fan vet allt.
Då får det fan vara. Får väl försöka vara duktig nästa vecka eller not...

Får se om man kanske ska ha lite förfest här imorgon, då?
Var ju inte direkt igår jag hade det här hemma. Men blir väl bara Linn, jag, Pörni o eventuell Alex antar jag så... Slipper oroa mig för megaröjj, fast ena grannen har ju iaf sagt att jag får festa hur mycket jag vill så.
Det är en förstående o bra granne det minsann! Om vi alla skulle ta o följa hans exempel nu bara så;p

Allt jag vill är iallafall att ha helg. Jag är för trött för något annat just nu.


Underbara, älskade!
Saknar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0