Shoppingnojja.

Jaha ja, då hade man spontanshoppat igen då.
Pengarna rullar ut men inte så mycket in, hah, hm.
Hade ju varit bättre om jag fått jobba mer än jag gjort hittills:(
Har nog enbart med o göra att jag var vuxen av mig o ringde för att berättade vad jag egentligen tyckter om KK där jag jobbade förut... O såklart fick starta med att extra jobba på också.
Men chefen sa det ju själv, dem har faktiskt fler ställen än KK att vara på.
Okej, men låt mig hamna någon annanstans några dagar i veckan dååååå.... Morr!

Vill så gärna att jag ska ha råd o följa med till Ullared med familjen:(
Har jag ändå men de pengarna skall icke användas till sådana saker juuuu. Come on!
Men det löser sig.

Har iaf precis unnat mig de söta streetskorna jag suktat efter i några månader.
Mina "b-converse-aktiga-töntskor" som jag för tillfället använder har börjat gå sönder o har inga andra hela vanliga skor. Ursäkt noooog.
Plus att ngt tjockare skor än tygskor nog är att föredra när snön snart faller ner.
O sedan Naomi Campbells "Cat deluxe at night"- Bara äääälskar den. Min f.d svärmor prickade precis rätt när hon chansade o köpte den till mig o typiskt nog är jag helt fast o den börjar ta slut här hemma.
Lite dyrt men vafaan, jag köper inte ofta parfym ju, då borde man ju få unna sig en speciell doft för "speciella" tillfällen eller whatever. Det är trevligt att lukta gott! Iofs lite wasted on en rökare.... Hm, trist. Fast jag vet ju vad jag måste göra för o kunna lukta gott.



Ja, jag försöker övertyga mig själv genom att skriva o tänka dessa meningar. Så jävla onödiga prylar egentligen, men what to do. Man är ju(återigen)bara människa:)
O jag är alltid en jävel på att skicka tillbaka minst hälften av alla prylar jag skickar efter ändå så... Blir nog inte så dyrt, hehe.

Kommer inte kunna hålla mig ifrån Ikea heller. Syrran o jag tänkte dra en repa ditåt snart. Tacka vet jag att man faktiskt har lite kort o konton. Inte ett dugg bra i längden men vem fan blir rik på att plugga? Ho ho. Vilket skämt.
Måste inhandla lite julprydnader o gardiner snart.
Snart juuuuul. Mysigt värre. O då vill jag fasiken ha lite julstämning hemma:)
För nu bor jag bra till. Jag trivs där jag bor o älskar att bo själv igen. Det skall självfallet firas med julstämning:]
Har sagt åt ungarna att dem måste komma in hit o baka julgodis o diverse grejjs med mig.
Kommer bli extra julstämning då. Längtar redan...<3
O då skall det töntas med massa julmusik... Spelar ingen roll hur fjant det än är... Det blir fasiken extra stämning och det är den vi är ute efter.
Vill att ungarna skall trivas o riktigt mysa när julen står för dörren. Så som en annan gjorde, när man var liten o oskyldig:)

Det viktigaste och bästa av allt denna dag...
Mor o far ringde precis från Thailand. Dem verkar ha det bra, men morsan tycker det är lite varmt... O hon sa att hon redan räknar dagarna för o få komma hem. Hon saknar väl sina små höns o korsord, hihi.
Jag saknar dem iallafall:(
O det har typ bara gått 2 veckor o det är fortfarande lite mer än 2 veckor kvar tills dem anländer till kyliga Sverige igen.
Men men... Det går fort.
Om bara ca 7 veckor är det dags för det 3-"veckiga" jullovet. Och då jävlar skall man väl få jobba.... Hur trevligt det än är att vara ledig så lär man försöka göra lite nytta så man inte ruttnar sönder.
Men längtar efter att få spendera tid med familjen och nära o kära. Bara hoppas man kan skrapa ihop lite julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0