Socialt.

Jag vet att jag kan vara en aning slö på att umgås ibland. Jag är rätt trött utav mig o gillar att kräla omkring hemma.
Men förra veckan så orkade jag mig bara inte iväg på Grey's Anatomy-dejt med Pörni, Linn o Alex...
Så vi skulle försöka göra ngt denna onsdag också, så lilla jag orkade o kunde vara med.
Eller det var väl inte bara därför, de ville väl träffas o jag får väl försöka hänga på om jag kan typ...
Jag hörde det vankades fika o tackade ja... Och sedan så blev det såklart jobb istället.
Jag klagar inte på jobbandet då jag äntligen får testa på posten istället... Och cash behöver vi väl alla.
18.30-22.45, inga timmar alls egentligen.
Men jag vill ju fan hinna umgås också.
Men hörde att alla vi 4 skall festa o se Martins band på Virus på fredag så då får jag träffa dem iallafall!<3

Skönt o slippa stressa till jobbet direkt efter plugget iallafall. Hinna komma hem, varva ner o käka i lugn och ro.
Och nu när min cykel ofrivilligt blivit låst... Så fixade chefen så jag kan åka med en kille som skall jobba samma tider.
Tack till både chefen o Mattias som han nu heter. Skitsnällt verkligen.
(Är det för mycket begärt att hoppas på att han är snygg, singel o rolig?;)

Har äntligen funnit ngn som har en slagborr till hands, så jag ska försöka smöra till mig att låna den så det är dags att börja planera hyllor o diverse, woho!
Dags att åtminstonde försöka göra detta till ett hem.

Och jag har för första gången testat på att beställa dammsugarpåsar på nätet... Gjorde det igår o idag satt dem i postlådan, hoppas bara dem passar också. Men grymt snabb service måste jag säga. Tummen upp för det:)
Tänk om alla paket kom så fort?:p

Har även nu tagit ledigt så jag följer med o hämtar mor o far på Arlanda nästa torsdag:)
Fixelifix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0