Stekta gröna tomater.

Stekta gröna tomater,
det är en film jag bara älskar. Har älskat den sen jag såg den för första gången när jag råkade slå på den på tvn hemma på gården.
Det är en skön känsla genom hela filmen. Man blir både glad och ledsen när man ser den.
Såg den precis igen.


Och jag måste säga att... Fan vad jag saknar familjen nu:´(
Syster var på besök här från igår tills idag. Saknar hennes sällskap redan, o resten av familjen med.
Jävla söndagar.
Spelar ingen roll om man har bakisångest eller ej. Det är en jädra känsla mot slutet av söndagarna jämt tycker jag.
Om man nu inte är ledig eller ja, arbetslös på måndagen då.
Man behöver inte ens tycka illa om det man skall göra på måndagarna men ändå är det förjävla trist när helgen lider mot sitt slut.
Skönt att det snart är jullov iallafall.

Nu ska jag slänga mig i säng o drömma mig bort ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0