Lov?

Då var helgen strax över då.
En trevlig halloweenfest blev det igår. Tack allihopa.
Vad roligt att folk tyckte att jag blev så väldans lik Michael Jackson, haha. Trodde jag inte. Men jag var nog rätt lik, dock ser det väl inte ut så på de fotona jag fick av mig
själv på min kamera. 


Här tillsammans med herr Dee Snyder, ho ho.
Roligt att se alla andras utklädnader också. Lägger ut fler bilder på bilddagboken. Misslyckades med länkningen men ja de flesta vet nog min sida där:)
så småning om.

Syrran, Krille, ungarna o Angelica var precis här. De kom förbi med MAX och erbjöd trevligt sällskap.
<3
Tack för det!

Dem åkte för en stund sedan och jag saknar dem redan:(
Jag är lite ledsen att detta lov säkerligen inte kommer bli ett riktigt lov då jag skrivit på för extrajobb.
Vet ju dock inte när jag ska jobba. Är ju trist nog så att dem ringer samma dag eller kvällen innan precis som förr.
Men hey, spela roll. Kan bara efter skolan några timmar o inte hela veckan.
Men jag hade så otroligt gärna varit ledig o åkt till F-bro o umgåtts med ungarna o syrran.
MEN det går inte förns senare denna vecka.
Fast jag som sagt inte vet om jag ska jobba eller inte men jag antar.
Får gå upp i tid o cykla o hämta arbetskläder imorgonbitti iallafall så jag kan jobba om jag blir inringd.
Får tänka positivt. Att jag får cash o kan följa med till Ullared o ha råd o köpa julklappar o kanske t o m stoppa undan lite.
Sen att man kanske inte får så mkt fritid över... Ja vad ska man göra? Helgerna blir väl relativt fria iaf.
Bara hoppas jag slipper hamna så ofta på Karamellkungen igen, det stället är sådär:/
Och får säkert likadana skor som förut, dem som mina fötter dog av. Förbaskat.

Jag har typ 18.000:- kvar att tjäna detta år, och det är ju egentligen inte mycket eftersom det är innan skatt och det är 2 månader kvar på detta år. Men då det är en månads förskjuten lön så att decemberjobbet kommer som lön i januari och det snart är november kan man ju alltså jobba ihop 18.000 under enbart november om man vill och kan. Och då kan jag ju inte ha det som ursäkt i min skalle att "Jag kan faktiskt inte jobba för mycket"-för nu kan jag ju... Ska man ha samvete att tacka nej ändå? Suck.
Sen kommer jag ju självklart inte hinna eller orka jobba så att jag får 18.000:-, haha. Men det jag menar är att då kan man ju inte tacka nej med gott samvete för att det finns en gräns liksom.
Har redan blivit snack om lördagsjobb nästa helg... Inventering på KK, kul....? Men är ju bra cash på helgerna... Dessvärre.
Nu börjas det igen. Mitt eviga snack om pengar, tid och missnöje med jobb. Haha. Vem kunde ana?
Hmm.

Så rent kasst så spolar jag helst fram veckan tills typ... Onsdag kväll nu. Hur ofta har man tänkt så om lov?
Suger tydlgen att bli äldre, ja.
Och mamma o pappa får gärna komma hem nu:/ Haha, dem har inte ens varit borta en vecka.

Hoppas det fixar sig så att syrran sover här tisdag tills onsdag iaf. Fast det blir säkert inte av ändå:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0