Freeedaaag.

Helg, helg, helg!
Och jag är såklart vad? Jo, trött.
Har varit ledig från skolan idag men sov ändå i broa  igår o tog bussen hem idag.
Har bara slöat och skall nog fortsätta kvällen så. Imorgon vankas det nog tjejkväll i Nora om jag orkar men det gör jag väl fasiken?:)
Måndag får jag sova i broa o vinka av mina föräldrar som slänger på sig halmhattarna o drar sig mot varmare breddgrader:/

Och jag är sååååå grymt sugen på ngt "fredagsmysigt" o stoppa i truten... Men vad? Vill köpa ngt gott o käka och senare snacksa på. Dyrt o otrooligt onyttigt om det blir ngt i min anda, haha. Typiskt.
Men får väl se det som så att jag spar in några kalorier på alkoholen iaf... Fast dem äter jag väl iaf upp på tjejkvällen så, plus minus 0 :s
Ska vandra till Ica o glo runt lite strax.

Och jag har fixat praktik tills våren nu också, wooho!
Blir till att vara på Runnagården här i Örebro.
Ett behandlingshem för enbart kvinnor. Aggressiva kvinnor om jag förstått saken helt rätt...? :s
Men det skall bli mycket, mycket intressant! Får se vilken avdelning man hamnar på.
Och på torsdag skall vi på studiebesök till Hinseberg!:)

Ha en trevlig helg nu allihopa och dra er till närmsta affär o mums away!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0