Fy fan vad jag är bra.

Det är inte ofta jag säger eller ens tycker.
Men just i detta ögonblick tänker jag tycka så.
Fy fan vad jag är bra.
Jag har fixat extra jobb. Trots att jag har heltidsstudier så får det gå, får jobba till 23 på kvällarna ibland o även söndagar om jag vill, lät det som. Beroende på om jag får hamna på det stället.
MÅSTE HA CASH!

Men bara för att lyckan inte ska få stanna så länge i kroppen loggade jag in o läste min mejl. Fått mejl från min praktikplats, som undrade när jag fyller 24 då det är åldersgränsen på Runnagården, TYDLIGEN.
Jag fyller ju i juni, hinner inte fylla innan praktiken så jag gissar 100% på att jag får ett nej nu. FAST dem sa att jag var välkommen, mitt tips är att KOLLA FAKTA innan man kläcker ur sig välkommen. Bajshuvuden.
Men visst ännu har dem inte sagt nej, men i o m att åldersgränser är till för att hållas så... Hör ni ju själva hur det låter. Men det är ju för fan bara en praktik i en månad. O de flesta tycker jag ser ut att vara 28, 32 eller 105 år när dem ser mig iallafall så... Big fucking deal? Får ju inte göra professionella eller direkt betydande saker på en praktik iaf. Man ska ju observera och följa med som en svans.
Men jag tänker inte låta detta bryta ner mig... Praktik finner jag på ett eller annat sätt.
Jobb har jag iallafall fixat, fast vet ni vad? Kontraktet skall fixas på fredag 14.00 mycket hinner ju hända innan det så... Med min tur vet ni ju.... Haha. Ja vafan. Den som lever får se. Är ju en utav mina föredetta arbetsgivare så... borde vara rätt klart.
Och Halloween partaj på lördag skall iallafall bli skoj.
Jag hade sett fram emot lov veckan efter helgen en del men förhoppningsvis blir det väl en hel del jobb så kanske inte blir så mycket lov, men hey... Shit the same.


Måste fixa in min cykel hit snarast. Åh-hå.
Och gå ned o hämta Ellos paketet o köpa vindruvor.... Nyttigheter tillsammans med Linn o Desperate Housewives ikväll.
Diska måste jag väl också göra.

Suttit på en av de värsta föesläningarna på länge. Tortyr mellan 13-16 om Jorden. Visst är sådant superviktigt! Jag vill lyssna, jag vill vara intresserad... Men så fort jag sätter mig ned på en sådan föreläsning känns det som om ngn skjutit mig med ca 130 bedövningspilar. Zzzzz.  Och som grädden på moset var den i .......Moskén i Vivalla...... Mer säger jag inte, hmmm:s
Tårtan, bananen och kaffet var väl det som gick an. Tack för det, då. resten kunde lätt varit.

Och imorse åkte mor och far mot Arlanda och Thailand.
Hoppas att dem får det kanon där nere och att inget illa händer dem. Har skickat med en smaskig önskelista, muhaha. Får se om dem hittar ngt kul av det jag skrev, annars kvittar väl det:)
I'm gonna miss them:(
Plus att världens sööötaste jävla kattungar numer finns på gården också... Fick bra "kontakt" med en av dem och jag vill ha hem den. NU! Men det går ju fan inte med 3 kissar i en etta:( Eller går o går men ni fattar....
Typiiiiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0