Hate it.

Morgonsudd. För ovanlighetens skull.
Min absoluta favorit är nattsuddande.
Men igår kände jag att jag behövde vara duktig o lägga mig i tid o sova.
Jag gjorde ett jädrigt bra försök men har vaknat hela tiden inatt o somnat om för o vakna igen, blä.
Anledningen är att jag precis kommit hem efter att ofrivilligt ha tagit en cykeltur till Aspholmen o hämtat ut arbetskläder utifall att jag får jobba. Lika bra att ha dem hemma. Skulle ju hämtat dem i fredags efter kontraktskrivning o shoppande o lunch med Linn... Men när jag anlände 16.30 så såg jag lappen om att dem stänger 16.00 på fredagar.
MORR!
Kanske jag redan skrivit om, minns inte.

Och jag bara hatar (Haaataaaar, skriver det en gång till för att visa att jag verkligen haaatar det.) att jag inte har en aning om hur dem tänker, eller ens när dem tror sig behöva folk. Känns precis som när jag jobbade heltid för dem o gick på jour. Bara att gå runt o titta på telefonen o inte direkt kunna planera att åka iväg ngnstans. O det är ju fan lov.
Avslappnad skulle jag behöva o vilja vara. Men nej då.

Jag hoppas att hon tänkt att jag ska jobba natt på posten inatt o kaske imorgon natt o eventuellt onsdag också, sen får det vara bra. Sista delen av veckan ska jag vara ledig. Har dessutom hemläxor denna vecka o lär behöva hinna göra dem, plus att jag längtar till att få åka till broa o ha myskväll som vi planerat, när jag har tid.

Aja, nu ska jag nog peta i mig lite youghurt o sedan försöka sova lite till... Fast jag självfallet lyckats piggna till rätt rejält.
Underbart att ha cykel i stan igen, tack Erika!
Bara hoppas att jag får behålla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0