Hello Africa!

Ikväll var det säsongspremiär av nya säsongen med Desperate Housewives. Underbart, har längtat.
Nu kan man se fram emot tisdagar med DH och onsdagar med Grey's Anantomy ett tag framöver då, kanon.
Bra att veta man betalar tv-license för något liksom.
Skall göra torsdagarna till dagarna då jag sover kvar i broa också. Tror jag. Beroende på hur det går med eventuellt extra jobb o dylikt, när jag väl får tummen ur... O ringer dvs.

Nu har jag dessutom fått beslutsångest. Vet inte om jag skall dra till Virus o hänga lite efter Amon Amarth spelningen som är i Örebro imorgon. Skall nämligen inte på självaste spelningen... Men kan ju vara trevligt o hänga o snacka skit med folk... Nykter för engångsskull. Ho ho!
Hade funderingar på att bara dega hemma i helgen också men nu visar det sig ju att det är födelsedagsfest o hela fadderittan på lördag också. Nej inget måste men väldigt trevligt så vi får väl se:}
Angående imorgon är det väl mest negativt för att det blir rätt sent o jag har en skola att åka till vareviga dag, iofs gör vi ju typ inget förutom att prata, prata, prata så man kan nog klara av det iallafall.
Brukar ju ändå inte somna förns 00 - 01 så.

Men så är det ju det faktum att jag VET att jag kommer träffa på 1-2 idioter där. 3 om jag har en jävla otur. Vilket inte är helt ovanligt när det gäller mig, hah. Hm.
O jag vet att jag kommer träffa på 1-2 idioter på ett annat ställe inom en snar framtid som det är.
O egentligen är det ju inget som jag låter styra, jag menar skall man hålla sig ifrån idioter all the time ja då får man nog isolera sig för alltid:p
Fast då är man väl förstås fast med den största idioten, hehe.

Jag önskar bara att jag kunde...
... Skicka iväg dessa 3 i ngt liknande kartonger i en eka med destination... Afrika, Grönland eller diverse öde ö.... Men jag tror ju inte ideén är så lätt fixad som jag hade önskat.
Och nej egentligen är det inte så farligt, jag döljer inte direkt extra aggressioner eller liknande så att jag stör mig så förbannat men det är jobbigt nog att bara ha dem som irritationsobjekt. Fast jag vet också att... Det säger en hel del mer om mig än om dem. I know, men fuck it. Bort vill jag ha dem ändock.
Men neeeej då. Dem skall ständigt finnas runt om. Helst ska dem väl sitta i knäet på mig också. Självgoda idoter.
Aja skitsaksamma:}

Mot sängen o lite SATC i brist på annat;)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Hoppas man inte är en av dom tre!

men däremot när jag kommer med ut så ska vi ta reda på dom puckona, skita i dom, supa skallen i bitar och ha så jävla hardrock!! skit i idioterna.

umgås bara med såna som ger dig bra egergi.



<3 LOVE YA.

2009-10-08 @ 14:44:10
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0