Vrooom.

Veckan springer på i vanlig ordning.
Kan inte få nog av att konstatera hur snabbt den går, ojoj.
Imorgon vankas det besök hos familjen som vanligt. Yaay<3
Dvs om jag inte blir helsjuk, känner att halsen börjar göra sig sådär höstigt/vintrigt påmind. Blaaj.


Sitter här o ska beställa lite kalsonger o t-shirts till min bror i födelsedagspresent. I efterskott, då. Men han vet att han får kläder för 500:- av mig så han ringde nyss o gav sin beställning:} Och det blir fan 4 t-shirtar o 4 kalsingar för de cashen om jag nu skickar efter från Ellos. Det är en hel del, o då har jag ändå valt produkter som inte fått enbart massa negativa omdömen. Får hoppas det är bra kvalité.
Vill egentligen inte spendera för mkt cash(eller jo jag vill men borde inte, haha.) men känner att det nog är på tiden att införskaffa mig en riktig vinterjacka... Envisades med min tunna jädrans skinnjacka förra vintern, o minns inte om jag höll på att frysa ihjäl eller inte men jag kan ana... Håller ju redan på att krevera i kylan:(
Men man vill ju inte lägga ut en förmögenhet så frågan är om man ska skicka efter ngn halvbillig från Ellos på samma gång eller kanske kolla in MEGA, men vet inte hur deras sortiment ser ut nu för tiden, o tycker mig minnas att dem inte var sådär extremt billiga sist jag var där o snokade.... Men kan ju ha fel.
Plus att jag faktiskt har funderat på att införskaffa sådana där fula jävla vinterstövlar. Riktigt stoppade o riktigt fula. Jag struntar fullständigt i om andra har sådana, då brukar jag inte direkt titta o tycka dem är fula men jag har aldrig velat ha sådana själv... Men jag har ju bara tygskor nu o det känns som att mina fötter kommer dö. O mina NewRock-kängor kanske inte är helt rätt. Fast o andra sidan why the hell not?
Vi får se.

Idag har jag fått mitt nya tillval i skolan: Friskvård. Så idag har det minsann styrketränats. Beach 2027, here I come!;p
Äsch vart inte ens direkt särskilt hårt, lär väl inte ens ha ngn träningsvärk imorgon men men... Det enda stället jag har ont i är röven efter den hårda o extremt obekväma träningscykelssadeln.

Galet trött nu. Vill bara att Grey's Anatomy skall sätta igång, fast utan all fucking reklam såklart, men men.
Sen måste jag sitta o pilla med ett Juridikarbete, suck.
Lovet v.44 kan inte komma nog fort.


"All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true... I was made for you
I climbed across the mountain tops
Swam all across the ocean blue
I crossed all the lines and I broke all the rules
But baby I broke them all for you
Because even when I was flat broke
You made me feel like a million bucks
You do
I was made for you
You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out
And all of my friends who think that I'm blessed
They don't know my head is a mess
No, they don't know who I really am
And they don't know what
I've been through like you do
And I was made for you...
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true... I was made for you"

Kommentarer
Postat av: Eline

Mega har faktiskt ett stort sortiment vinterjackor för inte så många kronor. Tvingade med Larsa dit som smakråd för ngr veckor sedan. Vi åkte därifrån med en jacka till HONOM....

2009-10-14 @ 21:16:54
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0