Woho!

Så kunde man inte sova mer just nu. Får försöka om en stund.
Kom hem 23.30 igår typ.... O helt slut.
Såklart hamnade jag på just det stället jag inte vill hamna. Karamellkungen.
Oj vad mina stackars fötter o rygg inte gillade gårdagens jobb, är hårt att komma in där direkt när man inte jobbat på det sättet på runt 7 månader.
Hoppa av o på trucken hela tiden o bära o lyfta flera ton under dagen.
Men det är ju iaf motion:)
Får se om det blir det där satans jävla stället ikväll igen:(
-villl inteeeeeee-

Men till ngt annat.
Jag är så glad att jag lyckades fixa iväg de underbara, gosiga kissungarna som nu finns på gården.
Min gamla klasskamrat Marie skulle ha 2 av 3 vilket är kanon. Syrran skulle behålla den sista. O dem är verkligen så fina.
Vore trist om dem skulle behöva "försvinna".
Hon ringde nyss o var alldeles till sig av längtan, o snart får hon hämta dem. Deras mamma har slutat bry sig o fräser bara. Så syrran o ungarna håller på att lära dem o äta själva nu sedan är det fritt fram:)
Jag önskar jag kunde ta 1 jag, men 3 katter i en etta... Det går ju bara inte. Mina 2 jag har är ju heltokiga o leker o busar hela dagarna känns det som. Tänk om dem skulle få ett litet syskon o spöa skiten ur också? Hah, ojoj.


Helt nöjd över det faktum att jag och Linn var o handlade på Willys igår också. Det finns god maaaat hemmaaaa o frukt!:)
(Tack för trevligt sällskap, skjuts o fikastund:)
Sen att kontot är tommare än jag egentligen velat, det är väl sådant man får ta:/

Ska max jobba till onsdag iaf. Torsdag blir det broa o då kanske Marie fixar skjuts åt oss så hon får hälsa på godingarna:)
Nästa fredag den 6e är det dags för klassen att dra ut på stan o käka o umgås, mysigt, mysigt:)
Coco Thai, aldrig testat det stället. Ngn som gjort det o vet om det är ett bra ställe till rimligt pris?
Hörde att buffé skulle gå på 178:- o det får man väl räkna med o stå ut med, om det nu stämmer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0