Då var helgen över.

Jaha ja, då var det såklart slut på helgen.. Lika snabbt som vanligt.
Lyckats bli halvsjuk har man ju såklart också... Men det kunde vara värre, bara lite slapp i skallen, snorig o hostig... Men slipper nog förhoppningvis vara hemma från skolan. Dock hade tisdag varit ett bra alternativ då vi skall leda egna lektioner. Suck. Jobbigt... Svårt framför allt.

Men helgen startade med att jag o Linn mös med tacokväll o skitsnack. Alltid lika trevligt:]
Sedan baaaara för att jag bestämt mig för att det kanske var dags för en vit helg, för att det aldrig händer något roligt eller nytt i Örebro... Så hörde såklart massvis med folk av sig o undrade om man skulle med o ha sig, just på fredagen också... Bara för att det var min enda halv-uppbokade kväll. Slutade med att jag fick stjäla öl av Linn o tigga skjuts av henne också, haha. Förlåååt, men tack så jädrans mycket för det! <3
Synd du jobbade på lördagen bara:(
Hamnade först ute i Nya Hjärsta med Krille, Krille, Micke o Niklas.... Sedan drog vi mot O'learys där Benis band:
"Terry and the Conrads" spelade, kul man fick passa på o se dem, vilket jag egentligen inte gjorde iofs, haha. Hörde bara men men, bätttre lycka nästa gång. Verkade som om halva folkhögskolans lärarlag var där också, haha. Oj. Visade sig att min etiklärare var sångare i bandet, lite lustigt. Svenska läraren pratade jag med också, tur jag var i mindre fylleskick än jag oftast brukar vara när jag kommer ut på krogen, haha.
Hann även till Pitchers innan klockan slagit 02 också. Typiskt Krille o dra med mig dit när han visste att mitt cp-ex var där. Morr! Jag tyckte inte lika illa om honom förut, tyckte vi lyckats varit vuxna o bara hejjat eftersom vi just har gemensamma vänner o så. Men denna gång kände han för att vara en fjant antar jag. Gjorde någon jävla grimas när han såg mig komma, o förnekade det såklart sen. För er som känner herr M kommer det nog inte som ngn större chock, han är rätt känd för sitt extremt mogna -harkel- fyllebeteénde.
Skönt han försvann sen, kan inte med den människan. O jag vet att folk kanske brukar anta att det handlar om att det fortfarande finns känslor kvar när man är sur eller stör sig på sitt ex, men i detta fall är det verkligen inte så. Men jag tycker bara att han beteér sig så förjävla fjantigt, o han är en sådan töntig o "liten" människa. Inte ens värt o irritera sig men jo när han börjar med löjliga grimaser o jag ska behöva träffa på honom o hans våp till nya tjej, eller ja tydligen ex numer eller vafan det nu är.
Ajaaaa, iallafall så......
Hamnade vi visst på en mcklubb efteråt... "Fjädern" eller vad den nu hette. Det var mycket trevligt det.
En del folk o trevlig stämning, träffade visst ngn söt kille från Gbg som jag fick pussas lite med;)
Blev glad över att veta att hoppet faktiskt finns kvar, det finns alltså söta killar att träffa, t o m i Örebro! Fast än dem antagligen just inte kommer härifrån men fuck it:)
Det var trevligt tills jag insåg att "våpet" hängt med dit också, ååååh. Men anledningen till namnet är att hon drack sig så full o bara däckade av i soffan nästintill medvetslöst. O jag har hört att det alltid är så.. O Krille som faktiskt känner henne sen tidigare kände sig tvungen att gå hem med henne till hennes mamma så inget dumt skulle hända med. Jag förstår tanken men för min del hade hon lätt få legat kvar o stå sitt kast.

Roligt att jag fick bra konakt med dem som hade stället så dem bjöd på lite öl and shit, hah. Spelade biljard med Niklas o tokförlorade varje gång minsann. Hemgång blev runt 06 o väl hemma var man väl runt 07. Hatar att festa så länge, haha... Men det är väl tur det inte sker så ofta trots allt. Kunde inte somna om när jag väl vaknat till liv runt 11.45 så var bara o gå upp o lyssna till timmerstocks dragningen i rummet.

Så gårdagen, lördag, ägnades åt att sova... Käka pizza, spela o bara existera...

Idag har jag hunnit vara med mamma, pappa o Josefin... <3<3<3
Vi åkte till Rusta o handlade lite, o sedan tog vi en spontan sväng till Willys där jag skulle småhandla... Vilket slutade i en summa på 640:-, så jävla typiskt mig. Men men man behöver väl mat o kattgrejs så... Ska äntligen få färga håret igen, börjar se lite skabb ut med utväxt nu så:)

Ja vafan säger man. trots att skolan är roligt så hoppas jag det går snabbt... Man vill väl alltid ha helg.
Vi ses väl på Virus?:)

Förresten så har jag funderat på att unna mig själv en liten upplevelse. Den 30 september.... Då kommer tydligen komikern/stand-up:aren Pablo Francisco till Conventum här i Örebro... O jag tycker han är förjäkla rolig. Har sett massvis med klipp på honom på youtube bla:


http://www.youtube.com/watch?v=ZPBvFXf9Q2U

Så det funderar jag på o bjuda mig själv på faktiskt, fast vi får väl se hur mycket biljetter o hur länge dem finns kvar är ju rätt snart....

Näää, mot städning, härfärgning o dusch... Sedan blir det att mysa järnet ikväll, men rökelser, nystädat o serie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0