Handla, handla!

Jag bara kunde inte låta bli att trycka på knappen "Beställ", haha... :s
Fast o andra sidan jag ser det som lite research, aldrig förr skickat efter från H&M tror jag....?
Så detta behövdes undersökas.
Plus att jag spanat in lite tröjor jag suktat efter allt för lång tid, t o m provat dem i självaste butiken. O nu var det fixat, nu skall dem hem till mig så är det bara. Plus vantar, det kommer snart behövas. Burr, burr!
Känns ändå okej, jag älskar ju tröjor o har insett att... Jag har i princip några plagg jag bara skiftar emellan o resten bara ligger här o tar plats.
Massvis med linnen jag införskaffat mig förr som är så jädrans korta. Nej inga magtröjor men de är bara väldigt korta,
kul o ha sådana? Bara åker upp så fort man gör något, nej helt värdelöst är vad det är.
Borde slänga iväg dem eller ge bort. Dags o fixa det anar jag.

Och Jotex vill jag också skicka efter ifrån. Ååhh. Vill ha nya gardiner o ett nytt duschdraperi. Plus ngn matta.
Börjar bli trött på att jag ständigt bortprioriterar hemmet. Man vill ju trivas o pyssla iordning där man bor, här är det snormysigt på kvällarna när man tänder levandeljus o liknande, men rätt trist på dagen tycker jag allt.
Har spanat in lite plastblommor på Entré som jag vill ha.
Nej egentligen är jag lite emot ideén. Jag älskar, för o inte säga avgudar, riktiga blommor, men hur skall man bära sig åt när den typen av blommor jag vill ha... Även är den typen av blommor mina katter tycker är allra smaskigast att äta upp o rensa bladen på?
Fan.
O min dyra blomma från Ikea tog just livet av sig, o hör o häpna... Det hade ingenting med katterna o göra för engångs skull. Den gillade inte alls mig o mina matningsmetoder. Typiskt.

Plastblommorna såg faktiskt relativt verklighetstrogna ut... Plus att det fanns suveränt fina krukor till. Nu har jag drömt om dem en halv vecka, synd bara dem kostade en aning mer än jag velat, fast o andra sidan dem har förhoppningsvis en väldigt lång livstid... Om inte katterna faller för den plastiga smaken också... Skulle inte förvåna mig överhuvudtaget.
Känns ändå lite roligt o ha lite planer för hur det skall fixas till här hemma:)
Synd bara att jag inte riktigt har samvete att köpa på mig då jag bara har plugg-cash nu, det suger ju som fan kan jag meddela. T o m mindre än jag skulle fått från a-kassan, o då är det fanimej illa.
Men a-kassan tickar ju nedåt också så.

Idag meddelade jag Linn vad jag tyckte vi skall vara på halloween, hon tog till sig ideén direkt, o jag tror faktiskt att det kan bli kanon bra, haha. Vi skall nog köra lite theme-grejjs, hö hö.

Den nya veckan drar strax igång då, och det känns helt okej. Eller ja man vill väl alltid ha helg, saknar den arbetslösa tiden på så vis att man slapp tänka på o lägga sig i tid men men... Det är okej.
Imorgon skall väl Linn o jag dra en repa till Willys o glo runt, fylla upp kylen o kylskåpet lite.
Tisdag skall det fikas med gamla klasskamrater, kanooon!
Sen vet jag inte riktigt. Anar att det kan vankas Sthlms-besök till helgen, låter så på en viss människa iallafall:]
Skulle visst bli bjuden på... Tacotårta? Okej, hm. Hehe.
Vi får väl se... Om jag vågar;)

Nej nu skall jag fortsätta o häva i mig kaffe o dra runt på shoppingrundor on tha internäääät!
Yaaaay. Haha. Detta är en bra dag! Förutom att det just är en söndag då, men men...:}

-Öööörn, öööörn-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0