Hemska människa!

Idag känner jag mig dels duktig men liiite hemsk också faktiskt.

Duktig så som i att jag faktiskt äntligen tagit tag i den fruktansvärda hög till disk jag samlat på mig under... Det vill jag inte ens avslöja. Uscha:s
Nu är det bara 3 grejjer kvar men de får snällt vänta tills det finns plats i diskstället, haha.... Spisen har jag inte sett sådär ren på hur länge som helst.
Tydligen inte bara motionen jag lagt på hyllan för ett tag minsann... Men idag var det dags. Tvätta, dammsuga o diska... Imorgon kanske det passar med att skura golven o småtorka/damma av? Fast man ska väl inte utmana ödet nu när jag faktiskt tagit tag i det absolut värsta här hemma. Känns ju som att det alltid finns miljoner grejjer att göra. Blir helt slut av att tänka på skiten.

Hemsk så som i att jag faktiskt väntade så länge med att ta tag i allt. Tittade mig omkring o undrade hur jag någonsin skulle kunna må bra i denna skithög till lägenhet, men känns genast mycket bättre.... En rökelse hjälper mycket den med.
:)

Hemsk så som i att jag drog en lögn nyss. Åh-hå. Skulle känts elakt att säga som det var haha. Eller ja typ.
Vi kan kalla det en liiiten vit lögn eftersom den spelar noll roll egentligen.
O det var inte till någon vän, familjemedlem eller liknande. Det var mer till någon som jag nyss träffat o vi känner inte direkt varandra ändå.
Dessutom är jag en fegis, fast det var jag som pushade. Värdelöst. Jag vet det, men nu är det som det är.
Plus att jag brukar aldrig direkt ljuga eller ens dra vita lögner, vad jag kommer på, så denna var jag väl... "Värd"? :p
Jag hade samlat på mig den, får se det som en bonus av att aldrig direkt ljuga annars.
:p
Fast tänk om det blivit bra OM jag....? Haha, nej så får man inte tänka.


Fasiken vad det är sjukdom i klassen nu, då. Förra veckan var ena halvan av klassen borta typ, sedan kom några tillbaka o andra halvan var sjuka, eller något liknande... Nu idag var vi bara 7 av... 14?
O våran chaufför är en av sjuklingarna, vilket kom som en chock imorse då bussen gick 20 min efter att jag o andra passageraren, som i nuläget är friska, fick reda på det. Stresselistress... Men vi hann. O vi får göra om proceduren imorgon, hemskt irriterande, dock kan inte lilla Erika rå för hon mår dåligt, men man blir ju bekväm när man vänjer sig att få åka bil.
Jag lyckades ju vara småsjuk under helgen jag, o fortfarande en aning hostig men det går över. Tur det, slipper man få frånvaro o missa massa shit.
Dock är det dags att puscha på lärarna lite, utbildningen är trevlig o rolig o..... Seg som faaaaaaan. Det är så segt tempo. Ja, jag vet, jag vet.... Det är faktiskt en folkhögskola. Men det känns som att utbildningen skulle kunnat vara 1 år istället för 2, eller iallafall 1½ om dem struntat i en massa saker på sidan om liksom. Kul med extra lån för att vi ska ha det lugnt o trevligt?
Nej du tack!

Ska väl kolla färdigt på Fråga Olle dokumentären nu sedan får det nog bli sängen, lär ju gå upp en halvtimma tidigare imorgon. Blaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0