Passar på...

Passar på o skriver lite medans jag sitter här o svettas av bara fasiken.

Har precis varit ute o vandrat runt Vena-spåret, tog mig inte an uppdraget att dra stooooora spåret då det blev lite sent. Men det ska jag nog göra någon dag alldeles snart.
Fast jag undrar om dem har bra "vägmärken" där eller om spåret går runt så man kommer ut på Vena igen?
Någon som vet?
Tror det heter Lillå-spåret, det jag tänkte ge mig in på... Men man vill ju veta att man slipper gå vilse:}

Har slappat ner mig toootalt senaste halvåret. Inte för att jag varit i form på väääldigt många år, eller iallafall några. Men har ofta varit ganska hyffsad på att gå ut o gå, men inte sen jag blev arbetslös, inte orkat något. Men nu MÅSTE jag fan igång, känner mig som en jävla säck potatis. Och jag har faktiskt ganska mycket ledig tid efter skolan då jag har tur o kan samåka.
Har sagt det för många gånger förr... Men man får aldrig ge upp så jag säger det igen:
"Nu jääävlar!"

Dessutom behöver jag ut o få frisk luft o fundera.
Har börjat fundera på att försöka skaffa Norge-jobb... Bara dra iväg ett tag.
Får stanna hemma i Örebro nästa onsdag för o gå på jobbmässan, det är bra. Ska kolla runt o se om det ens finns några alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0