Här händer det grejjer minsann!

Tröööööött.
En stor anledning till min trötthet som jag känt av lite mer än jag velat igår o även denna dag... Är nog att jag ofrivilligt börjat vänja av mig med mina pensionärstupplurar.
Men det är lika så bra, dem ger knappt någonting positivt förutom att jag får sova, men blir ju ändå bara tjurig o orkar ingenting efteråt.
Igår vankades det Willys med Made o Linn direkt efter skolan så där hanns det inte med ngt sova inte... Sedan kom Linn över o kvällsfikade med mig, mycket trevligt.

Denna dag har ägnats åt skolan o sedan att fika lite på stan med Lena, Emma o Sara... Tack för det damer, alltid lika uppskattat o trevligt!
Min lilla Nora-Linda saknades som vanligt:( Men men... Någon gång är det dags från den sidan med hoppas jag:)
Vi planerade en liten damkväll med käk, vin o diverse senare denna månad, sådant gillar vi:}

Imorgon skall det fikas lite med föräldrar på lunchrasten, torsdag skall det sovas hos föräldrar. . . 
Helgen får vi se vad som pysslas med men söndagen bjuder på lunch med Linda, Linn o Pörni.
Underbart med planer ibland tycker ni inte?:)

Skönt o ha lite för sig, jag slöar rätt fort ned mig o orkar knappt med något om jag inte planerar in saker... Så denna vecka är lagom mycket röj.

O så småning om är det dags för halloweenfest o lov också. Kanoooon.

Och imorgon, just jäklar, är det tamej fasiken säsongspremiär för Grey's anatomy!
Äntligen!

Är så satans nära att google:a fram kommande säsongen för o snoka reda på vem av George o Izzie som dör, eller om båda rent utav står inför kolavippen eller ens någon?:o
Men jag måste låta bli, vill ju se det hela imorgon.
Nästa tisdag drar nya säsongen av Desperate housewives igång också, yaayyaaay.
Jag måste erkänna att jag lider en aning utav att inte kunna "fiixa ner" avsnitten lite innan så att säga.
O alla filmer man gått miste om, buhu buhu.

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG VET AJG VET JAG VET!!!

Jag vet vem som dööör, jag frågade Susanne...

Det är............ HA! :D säger ajg inte =P

2009-09-30 @ 10:41:41
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0