Saknad.

Typ så skulle man kunna uttrycka det. Kändes bra passande i o m den utbildning jag går, hah, fast jag har ju just ett beroende... Tacos!
Det skall minsann jag o Linn sitta o tugga i oss imorgon kväll, lovely!
Inte käkat tacos sen helgen vi drog till SRF, vilket var... Ja, fan 1 juni eller nåt... Över 3 månader sen, tror aldrig det gått så långt emellan förr, o jag är grymt jäkla sugen på att hetsäta tacos i timtal nu. Vi får köpa dubbelt av allt imorgon, Linn:}
Mmmm:)

Inte planerat helgen särskilt mycket alls, ikväll kom vi överens om tacoskäkning så... Vet inte om jag ska dra till med ngt festande på lördag... Hm, får se hur jag känner mig då. Men inte särdeles drickasugen överhuvudtaget för tillfället. Kanske borde ta min första vita helg på vem vet hur länge?:o
Spara sig tills Virus öppnar nästa helg.

Försöker få in systeryster till stan för o umgås med mig. Men det verkar inte gå något vidare:(
Tycker jag ränner hos dem titt som tätt, kanske inte lika ofta som jag vill... Eller ja som jag kanske borde då jag trots allt är i broa hela dagarna nu för tiden... Men ändock.
Så svårt ska det väl inte vara att kunna få liiite besök av familjen här i Örebro? Verkar så ibland.
Jag är grymt tacksam och glad när dem dyker in, men lite oftare tack:´(
Saknar er. Allihopa.
Mamma o pappa kommer alltid in o fikar när vi storhandlar tillsammans o så, men aldrig spontant. Pappa hatar o köra i stan, men vafan norr är ju mot Fellingsbro-hållet så man slipper ju typ själva stadskörningen. Men dem vill ha andra ärenden o kombinera med, jag vet det.
Men min kära syster...... Vet du jobbar o har dig, men.... Jag finns fortfarande kvar. O vet du var inne lite förut på semestern men det var ju dels för att ni var tvungna att skjutsa Josefin till akuten... Spontant!

Minns du inte kvällarna när jag fortfarande bodde hemma hos mor o far?
Du kom o sov hos dem jätteofta, o dök alltid upp till mig så låg vi där o rökte, snackade skit, såg på filmer o skrattade massor. Ända sen jag flyttade har det knappt blivit något sådant mer, o det är ett av de absolut bästa minnena jag har från tiden hemma på gårn.
Vet du klagade när jag var sambo att jag verkade upptagen lite för ofta eller ja, liknande.... Men nu är det ju ändrat på...
Känns lite sorgligt faktiskt, o jag har ju sagt till dig att jag vill ha in dig.
Men jag vill ju inte tjata massvis på dig om du inte vill:(
Men I miss it. Så är det bara. Suck.
<3
Brorsan är inte inne så ofta, men faktiskt mer än resten av familjen tror jag. O det är jag glad över:} Även om han gott o väl kunde dyka hit lite oftare!:)


Känner mig rätt glad för att "hjärnspöket" börjar försvinna mer o mer nu. Lika så bra det. Har inte tid eller ork med sådant där. Eller fan vad jag ljuger. Jo, jag har alltid tid o ork för sådant, nästan iallfall. Men det får bli som det blir.


Idag fick vi samla oss i aulan o lyssna på f.d politikern Birger Schlaug & hans medkompanjon på gitarr... Som pratade om o spelade Elvis.
Mycket trevligt, han hade en hel del roliga skämt faktiskt. Synd bara att det de senaste dagarna känts som om ngn kört upp en spruta under mina ögon o sprutat in 3 liter vatten, eller nåt... Så förbaskat trött i ögonen hela tiden.
Så ikväll har jag lite Elvis afton för mig själv här.
Dags o lägga sig strax, måste upp runt 06 imorgon o platta håret, är ju trots allt på sin plats att göra sig lite "fredagsfin":}
Strax ska jag lägga mig o mysa till någon serie o måla naglarna. Simpla nöjen skall det vara.
Måste passa på nu när naglarna börjat växa till sig lite... För dem går alldeles säkerligen strax av. Mina naglar är vädelösa när det gäller styrka:( Plus att jag kanske inte direkt biter på dem men ngt med munnen hålls jag med...
Intresseflaggan på topp?! Haha.

Bilden igår gick sådär. Vill ju måla upp någon tavla i akryl på duk, för jag har inte gjort så mycket sådant. Men vill gärna pryda någon av mina väggar med en egen målad tavla...
(Lämnade det mesta jag har i bildväg/egenmålat i förra lägenheten o mitt underbara ex-harkel- tog nog första bästa chans o bränna det så det är nog long gone. Jag sa iofs att han kunde slänga allt som var kvar, men det vara bara så vi skulle slippa se varandra igen, men haha, sådan tur har man ju inte haft... Så på så sätt ångrar jag det. Hade varit kul o haft kvar.)
Det värsta är att jag har så mycket olika ideér, o det sprakar med färger o magik i mitt arma huvud, men jag är rätt säker på att jag absolut inte kommer få till vare sig färgen eller magiken. O det är inte bara för att jag är världsbäst på att trycka ner mig själv utan för att jag i ärlighetens namn suger på att blanda färger.

PLUS att jag har för första gången ever börjat planera en eventuell halloween utstyrsel i tid, haha....  Inget märkvärdigt men så slipper man bara ha några jädrans råttöron o nos liksom... Lite skojjigare kan man ju försöka vara.

Vet inte direkt vad man skall säga mer faktiskt... Förutom att... Jag hoppas du hinner läsa detta Miah o ändrar dig(fast du inte sagt ja eller nej, men jag är rätt säker på att du redan bestämt dig för nej.)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0