Toppen!

Så var halva helgen över, typ.
Igår blev det utgång. testade på Virus, äntligen. Det hela kändes sådär, tyvärr. Trevligt för all del, var väl kanske inte på det bästa partyhumöret så kan ha en del med det att göra.
Förfest nr.1 var mest lite stressig o virrig. Förfest nr.2 var trevlig, dock hann jag inte vara där allt för länge.
Men tack alla för trevligt festande:}

Denna lördagskväll har ägnats åt massa snack, otroligt o extremt mycket snacksande o film i goda, goda vänners lag.
Har haft det väldigt, väldigt trevligt. varför gör vi inte detta oftare?
Ser fram emot lunchande nästa söndag damer.
Tack Linda, Linn o Pörni för denna toppen kväll!
<3
Kvällen med damerna(förutom Pörni som åkt mycket tidigare) slutade dock med att Linda fick ringa polisen för ngn jävla fylleanka som höll på att knacka(läs slå)sönder någon lägenhetsdörr.
Och jag menar verkligen slå. Det skakade i Linda o Johans dörr, skitläskigt. Jag o Linn vågade fan inte bege oss hem o ut i trapphuset då...
Idioten gick ut o satte sig på någons bil o slog sedan mobilen i den, han trodde väl på något vänster den skulle fungera bättre då? Eller han kanske trodde någon magiskt helt plötsligt skulle svara o släppa in honom? Pucko.
Allt detta för att sedan vandra uppåt o påbörja dunkandet igen. Usch vad otäckt, man vet aldrig vad det är för idioter man faktiskt har som grannar. Nu var det tydligen någon grannes gäst men och?
Polisen kom iallafall efter ett braaaa tag. O då fick man något att tänka på ikväll iallafall, haha....
Ena snuten var ju bara för heeeeet. Linn o jag blev alldeles till oss, som vanligt, haha;) Hade hoppats på han skulle gå av skiftet precis när dem avklarat det hela, men vem vet kanske han gjorde...  Men inte fick jag med mig ngn sexig polisman hem iallafall, hihi.
Nästa gång kanske....;}

Men ja, dem redde väl ut det hela, dem tog inte med sig ngn till fyllecellen som vi ville. Hade dem bara hört hur jävligt det faktiskt lät(vilket dem gjorde med hjälp av Lindas teleinspelning men det gjorde väl inte lätet "rättvisa") så hade dem nog knappast velat låta bli o slänga in gossen i buren ett tag.
Vilken besvikelse, vi ville ju så gärna sätta dit någon! Men men, vi var iaf "goda grannar" o ringde.

Resten av kvällen har spenderats i telefon, trevligt:]
Fick man sig en hurring för att man suger på att ringa tillbaka till folk:s Hah. Förlåååt.
Får väl se om jag kan gottgöra dig på något vis lilla söta fyllekaja;}

Nu är det väl alldeles på tiden att dyka till sängs o mysa till ngn serie innan John Blund sparkar ned ögonlocken totalt på en.
Tack alla för en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv för igår.

Och poliserna hoppas jag vi slipper se mer av, fast det skulle ju inte vara några fel heller. :P

2009-09-27 @ 12:15:37
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0