Paintball o "överläggning".

Då var det dags för vanlig skola igen, då.
Övernattning med klassen på Finnåkerskursgård är avklarad. Så även dagens paintball.

Övernattningen var väl sådär, helt okej. Lite skogspromenad, paddling för dem som ville, tid o umgås... Osv.
Roligaste var nog dramaövningen, att stå 2 o 2 o titta på varandra använda "fel" hand, dvs för mig som är högerhänt vänster då... O Rita av varandra, UTAN att titta på pappret också. Blev mycket fina bilder. De fångade nog varenda en av alla mina sidor, haha. Sen skulle man välja 2 bilder. En som "beskriver" hur du känner dig nu, o en om hur du brukar kunna känna dig.
Massor av god mat serverades det iallafall, skönt att slippa göra ngt själv...(Dvs slippa koka nudlar..:p)

Dagen idag var planerad av BP 2orna, femkamp för dem som ville o paintball för dem andra. Jag valde ju då paintball.
Var lite nervös igår, men anade väl att de flesta likt mig är relativt nybörjare... Men visade sig att jag o några få till var de enda som spelat förr så jag fick ett lag minsann.

Men i helhet åkte jag ut en del jag med, men fick även till en jädrans massa träffar så:) Bl a på Bosse-lärare.
Sjuk skillnad från förut, då spelade jag ju med the x, Mukke o hela den ligan. Dem är ju duktiga, relativt iaf. Vana ska man väl iallfall säga. Konstigt man valde att ligga o campa bakom samma gran tills matchen var slut... Haha.
Nu var jag helt tokig o hoppade runt o bytte skydd, men iom att alla är nybörjare fattar man ju att dem kommer fega som vem som helst vilket gav en lite mer spelrum:)
Fick 2 rejäla skott i ryggen o ett på hakan... Dem jag minns som värst iallafall.
Var lite olika lagindelning men körde 1orna vs 2orna en match o årskurs 2... Känn er tokägda!

Förbannat vad tävlingsinriktad jag blir. Men kul som fasiken var det iallafall. Tack för denna dag.
O satan vad söt domare/paintbalsnubbe som fanns där... Den andra var inte fy skam heller.
Det var såå strikt att ha masken på inom ett visst område(i o m att om en boll träffar dig i ögat är du 100% definitivt blind) o han sa att han skulle börja med o skrika o skälla om vi tog av oss, men han sa även att han utan tvekan springer o "lägger sig på oss" om vi trilskas eller ja, i fight.... Nästan värt o chansa om han nu skulle slänga sig på en... Jag, Malin o Erika.... Var iaf en aning sugna på det hela.
Mmmmmmmmmm........;}
Jävla skit att man var lagom sexig utan smink o med overall o alldeles illröd i hela fejjan efter.....5 min... Hah, typiskt!
Aja, får strosa ut i skogen ngn annan dag där, med pumps o helspacklad, haha. Nää.

Men nästan så det vore en idé.
;)
Jag har alltså redan träningsvärk i röven o låren. Hur skall det då till o kännas imorgon? Spaghettibenet-Anna.

Fan man känner sig bra tuff där ute på planen, jag vill spela meeeeeer.
Fast det är blandat med nervositet o lite ångest, hah. Man blir ju lite smått skotträdd men äsch.

Nu... Vila en stund, sedan göra läxa... Senare BADA!
Underbara, underbara badkar!:)

Och på tal om ngt helt annat. Inte fasiken mindes jag att det var såhär svårt?
Eller svårt o svårt men drygt!?
Jag har knappt startat o jag vill redan ge upp, haha.
Fast jag vet ju iofs aldrig vad jag vill... Plus att
Du fattar ju ändå inget, hehe.
:p
Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0