Vilken jädra morgon.

Vilken morgon det blev denna morgon.
Då chauffören är sjuk o vi snällt får åka buss så blev det såklart helt fel imorse.
Bussen går ca 06.53/54... Jag vaknade av ett sms 06.53... Men tro det eller ej, jag hann!
F-bro bussen är alltid försenad några minuter o nu inser jag vilken jäkla tur det är!
Jag fick en kort blackout o tänkte igenom alternativen, sjukanmäla sig? Nej. Ta bussen som kommer fram 09 när jag slutar 11.30? Nej. Så slängde på mig kläderna närmast o för första gången i mitt liv(typ) struntade jag i ögonbrynen o hann. Jävligt duktig. Tur man hade tid o fixa till fejset i plugget:)
Chockvaknande går totalt bort. Usch.

Men nu är det fanimej helg. Såååå skönt. Veckan har sprungit förbi i vanlig ordning.
Idag ska jag invänta svar o se om syster med barn kommer in o umgås en sväng, annars vill jag nog bara spela o nörda lite. Ta det lugnt o vila. Imorgon är den planerade festardagen.
Allt är för ovanlighetens skull fixat så jag slipper dryga ärenden på stan, tog tag i det efter vårt studiebesök på Tingsrätten igår.
Måndag innebär studiebesök på Rockesholms behandlingshem, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0