Yaaaaay.

Gårdagen verkade bara bli en enda stor besvikelse. Då jag förgäves väntade på min syster som jag verkligen trodde skulle komma o hälsa på mig. Men som vanligt kom hon inte. O som vanligt blev jag besviken.
Varför lär man sig aldrig?

Men min räddning på hela kvällen blev att SVT sände underbara
"Dirty Dancing".
Säga vad man vill om hur klassiskt det är för att det är tjejfilmen nr 1,
men jag verkligen avgudar den filmen. Tittade massvis på den förr, så blev lite av en nostalgitripp.
Helmysig rulle med suverän musik i. Mitt spotify fick arbeta efter filmens slut kan jag tala om.
Jag hade lätt tagit hennes plats alltså, inte för att herr Swayze(R.I.P:/) kanske är världens hetaste i rullen men lätt...
Med de där movesen o den där badboy-stilen....;)

Aja nog om det. Nu skall jag hoppa igång o börja pyssla mig iordning, drar sen mot Linn för o snacka skit o smådricka, sen mot Harrysson för förfest o sedan blir det ju....?
Ja , preeeecis..... Virus! :)

Ska bli kul o se om vi alla f.d Mitt andra hem:are ses där borta. Saknat just Mitt andra hem under sommaren.
Guld.

Och tack för att jag fcik höra att det verkar som att DU inte kommer dit, yaaaaay!
:D

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa.
För tro mig, det skall jag.

//O min lilla Nora-gumma.... Jag tänker på dig. O hoppas att allt fixar sig på bästa vis för dig/er.
Du är värd allt det bästa. Glöm aldrig det.
<3<3<3//


"När vinet glöder i de fyllda glasen och
vi börjar bli i gasen, då lossar tungans band.
Vi som gått omkring och vart så blyga
vi slutar upp att smyga, modet kommer efter hand.

Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är.
Inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora?
Så är det med det!

Alla rus i stora famnen och skeppet söker hamnen
och vänskapen är varm.
Livets gåtor blir så uppenbara och dem kan jag förklara
när du vilar på min arm.

Senare när berusningen har lagt sig och
det som jag har sagt dig verkar ganska meningslöst.
Då undrar jag över hur du ser mig,
man får se upp hur man beter sig och då skrattar jag nervös."

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Tack gumman. Du är så söt som ringer och hör hur det är. <3<3<3 ALL kärlek till dig bejb! det betyder verkligen skitmycket.

Nu är jag HEMMA iallafall. Och det verkar ha löst sig. Men som man sagt det så många gånger förr, så är det väl aldrig säkert. Men jag har lite kvar att ge minsann!



Längtar nu så att det gör ont, efter dig.

PUSS.

2009-09-21 @ 17:00:59
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0