Antichrist - Lov.

Japp, första dagen av det härliga påsklovet är här.
Jag firade in lovet lite igår med att gå över till Linda o dricka några öl, lite vin o så några shots, hah.
Det var trevligt, hennes karl Magnus fick också vara med:)
Poppade massa gamla klassiker. Nostalgi-deluxe.

Idag vaknade jag lite för tidigt för min egen smak, men jag drog igång Lars Von Triers film "Antichrist" som jag hade tänkt vänta med att se tills jag kunde se den med någon, typ syrran,  då jag räknat med att den skulle vara otäck/sjuk.
Men jag orkade inte vänta så det fick bli målning av tånaglar o glysande på just "Antichrist".



Jag läste lite recensioner av denna film för ett bra tag sedan... O det var många som sa sig inte riktigt förstå helheten.
Och då tänkte jag... Meh, att folk aldrig förstår filmer! Eller nåt, haha.
Men jag måste säga lite detsamma... Jag anar väl en liiiten röd tråd, tror jag:p
Den är otroligt snyggt filmad. Men jag hade nog gärna förstått lite mer. Sjuk film.
Om det finns något att förstå, men det utgår jag ifrån.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med faktiskt.
Känns lite trist att jag inte direkt ska fira påsk med familjen eller överhuvudtaget.
Syrran jobbar hela helgen o mor&far skulle väl inte direkt göra något. Hade varit trevligt att samla ihop oss o käka påskmiddag eller dylikt, men men.... Nästa år kanske:)


-Längtan-

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Haha! Whattahell är det för bilder, är "Antichrist" en knullfilm eller? :D haha!



:* <3

2010-04-03 @ 08:47:17
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0