Blandade känslor.

Först och främst vill jag tacka damerna för en trevlig fikastund på Rosalis!:)
Så förbannat härligt väder ute.
Välkommen våren, du är efterlängtad!

Såg nyss detta klipp:
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1593004

Om de där vidriga, jävla äckelhuvudena till djurplågare som sätter eld på en kanin och låter den springa runt.
Och man hör dem skratta... Och jag vill bara skära halsen av de jävla idiotjävlarna.
Rent ärligt. ÄCKEL!

O de visar lite inlägg från forumet "Flashback", läser upp hur någon skriver att
"....de inte vet varför men de älskar att göra illa de gulliga djuren" typ
.
Till de eldande idioterna. Skulle fan sätta eld på er o låta er springa runt.
Jag fylls med sådant hat när jag ser sådant där. Försvarslösa små djur.

Jag blir tårögd när jag ser klippet:(
Men inget kan man göra åt det.
Tycker bara det är tragiskt o jävligt otäckt att det finns sådana vidriga jävla idioter. Till allt.
Det är inte bara en sorts freaks där ute, utan det finns jävlar till tamejfan allt.
Nog om det innan jag blir än mer förbannad.

Imorgon fyller min underbara, älskade systerdotter hela 10 år!

<3<3<3
Grattis du älskade unge!
<3<3<3
Så imorgon stannar jag o övernattar i broa o firar lite. Ska bli trevligt att träffa familjen o så.
Synd att Stina fortfarande ligger på sjukhuset:´(
Bli bättre o kom hem snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0