Bristande fantasi.

Fy fasiken vad dålig fantasi jag måste ha.
Jag är uttråkad av bara fan, det enda jag kommer på att göra är att kolla fb o sova.

Det är helt kanon med lov så man får sovmorgnar, men mer då?
Imorgon ska jag iallafall åka till broa o umgås med familjen!<3
Och försöka hinna hälsa på Länsutbildningar, Linda går ju samma svetsutbildning där som jag gick en gång i tiden. O hon sa att mina favoritlärare Rolf o Göran ska gå i pension till sommaren, jag lär hälsa på innan det sker iaf!

Sen på fredag kom Jennie med förslaget att hon kommer hit så drar vi en repa på stan, sen köper vi med något gott att laga till hemma hos mig, ser en bra film och så sover hon kvar här.
Det var fan inte igår det! Sådant hölls vi med på högstadiet:]
Mycket trevligt!
Plus att jag redan bestämt att vi ska äta tacos då jag knappt äter det längre iom att jag är "själv" o oftast käkar utan sällskap med så:)

Jenny kom över idag en sväng med sin karl, Stefan, o hämtade kamera o nagellack jag fick ta hand om i min väska på vår "vilda" kväll i fredags.
Håller lagom på att återhämta mig nu, ojoj. Blir nog inge alkohol till helgen tror jag. Bläääää.

Jag skulle fan ha gått iväg o köpt pannåer o färg på Claes Ohlsons, då hade jag suttit o målat nu tror jag minsann. Det vore roligt.
Hittade lite gamla vattenfärger i förra veckan o testade lite...

Det var sent o jag orkade inte blanda massa färger(läs: jag är ändå skitkass på att blanda färger:)så jag körde bara basic, dvs rött på klänningen, gula detaljer o brunt där det egentligen skulle vara svart. Blandat med blyertsskuggor.
Aja, suddig bild o den blev sådär men äsch. Kul att måla lite iaf, som sagt lite akryl o pannåer skulle ha varit skoj.
Men en annan kväll:)

Ja, nu ska juag v äl ta några bloss sen.... Vette faan faktiskt.
Inte verkar det vara några "Svenska Hollywoodfruar" ikväll heller. Wäää!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0