En aning... Opepp.

Idag är jag en aning misspepp.
Mycket som känns mindre roligt för tillfället.
Men jag kämpar på. Det är inte så allvarligt som det kanske låter, men jag är stressad inombords o det påverkar ju allt.
Rastlös o stressad i kroppen.
En känsla av ovisshet och jag hatar det. Det passar inte in i mitt fullplanerade huvud.
Skönt att vi fyra som samåker skall ta lite av en skolkersdag imorgon. Är ändå idrottsdag i skolan imorgon, o jag orkar fan inte hamna i grupp o gå runt på stationer. Fast sådant är faktiskt rätt skoj i vanliga fall.
Men nu känns det rätt pyton i jämförelse med att få sova ut imorgon.
Får se om jag tar tag i o ringa sjukhuset o höra om min kära vän Emma, som i måndags gjorde sin gastric bypass,
ligger kvar o om man får komma o hälsa på henne.
Jag är så glad för hennes skull, men ändock måste jag erkänna att jag känner mig lite avundsjuk.
Nu kommer hon rasa o vikt och en anna(n) står kvar på samma eller går uppåt. Och ja, det är helt mitt eget fel.
Jag suger på viktskit. Jag har väl ingen självdisciplin. Hade det mer förr.
Om jag kunde gå tillbaka för typ 3 år sedan skulle jag inte klagat som jag gjorde då.
Men that's to late. Ofc.

Jag vill att något ska hända. Något roligt. Något som faktiskt gör mig pepp.
Metallsvenskan ser jag fram emot, o det är ju alltid något.
Vet inte vad det är jag vill ska hända.
Vet inte ens vad som sker på valborg, vet inte om jag bryr mig?
Nu vill jag ändå mest krypa ned under täcket o glo på serier, men då blir jag för rastlös...
Men snart blir det något sådant. Kanske leta rätt på ngn bra rulle?

Jag hoppas på att dagens sökning av 3 nya sommarjobb kan ge utdelning, dock har jag blivit neggig angående det där nu. Tror jag blir arbetslös denna jävla sommar igen. Vore ju trist om man skulle få en chans någonstans.
Och jag har ju "bara" sökt ca 15 sommarjobb, o flertalet av de sökte fler än en medarbetare.
Men för all del, skit i det, då... Jävla arslen.

Until the day I see your face
In the mirror
Until the day I smell your breath
On my pillow
Until the day I turn to grey
I will be calling
Until the day the lies come back
I'll be waiting here
I’ll be waiting here
I’ll be waiting here
I will be waiting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0