För jag har helgen runt hörnet. Uhm-uhm!

Nu har jag sökt 18 jääävla sommarjobb. Ville bara säga det.
!!!
Jag ger fan inte upp.

Skönt med helg imorgooooon!<3<3<3
Nu har det dykt upp lite alternativ o jag vet inte vilket jag ska välja.
Antingen Terry and the Conrads som spelar på Bistro i Lindesberg imorgon kväll.
Jag vet, Linde liksom?
Men det är ett bra band, min blivande klassföreståndare som är sångare också:)
Men det blir ju lite cash i o m att man lär åka buss fram o tillbaka o inträdet går säkerligen på en hundring.
Plus att... Ja det är Linde, haha.
Annars är det Mimikry på Virus på lördag. Jag skiter i bandet egentligen, men det lär säkert vara mycket vänner där just då. Och det kostar bara vanliga barentré-penningen a'la 50:-, det är ett hyfsat pris!:)
Sen att vakterna är som de är där borta, o det säger jag inte för att jag brukar bli nekad eller utsparkad.
Brukar inte ske, jag gillar dem bara inte. Mitt andra hem, där var de iaf hyfsade- de lär ju ha bytt till nya nu.
Blaaj för det.
Vakterna är ju rätt bra på att "sätta stämningen" so to speak. Är de otrevliga blir man ju arg. O är man en ältare som jag så kan det sluta i att man gärna går hem tidigare eller inte alls. Struntsamma, dagens i-lands problem.

Min vän som gjort sin operation hann jag inte hälsa på, hon blev utskriven i onsdags så var ingen idé att dra dit.
Skönt att det verkar ha gått prima iaf!



http://www.youtube.com/watch?v=-YV3vtNCbjE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0