Just a little shaky.

Jag tog tag i att äntligen se filmen "Paranormal activity".
Det jag kan konstatera är att jag borde nog sett den i sällskap av någon.
I helhet är den väl egentligen inte skitäcklig.
Men tror man på övernaturliga grejjer(eller även om man inte) så vet man ju inte om sådana där saker faktiskt skulle kunna hända. O det gör det väldigt otäckt. Filmat mest på natten i deras sovrum o övervåning.
De har lyckats med att inte visa "vad" det är så att säga, många filmer blir ju så förbannat förstörda av sådant.
Fast o andra sidan det finns tydligen två alternativa slut, jag fick uppenbarligen det trista efter vad min syster berättat hon sett.
Fast jag väljer att säga att jag fick det amerikaniserade slutat:)
Jag är nog glad för det.

Jag brukar inte vara särdeles lättskrämd, brukar oftast bli räddare av att min syster hoppar till än just filmen.
Men denna kan nog göra mig mer än en aning paranoid, fick kalla kårar när jag såg den:s
Blir definitivt att sova till någon glad och rolig film ikväll, haha.
Jag har även ytterligare funderingar på om lampan i hallen ska få vara tänd:p
Så även fast den kanske inte är världens bästa skräckis så är den definitivt mycket mer sevärd än mycket av den jävla skit som kommer ut o kallas skräckfilm nu för tiden.
Men för o vara på den säkra sidan, var inte som jag o se den ensam. Den passar nog för två.
Jag brukar ju iofs se filmerna med systeryster o hon är inte här ofta så, o ville ju se denna:/

Skulle vilja slå på "A night at the Roxbury" o somna till, men har använt en del tid av just megavideo nu...-mutter-
Får hitta ngn annan.
Kollade dessutom på "Couples Retreat" igår innan jag somnade. Var väl OK film, men inte så mycker mer.
Men satan i gatan vad partysugen jag blev av att se den. "The singleside" så att säga, o två tredjedelar av filmen utspelar sig ju på typ... Maldiverna eller whatever. Ser helt jävla underbart ut.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Haha! :D önskar jag hade vart med dig. Jag är lika harig jag när det kommer till sådant där. :)

Såg också "Couples Retreat" häromkvällen för en s.k "pardejt". Ehum. Haha! Dom tyckte den var bra.

Det enda som var roligt i den var yoga-instruktören "boom...booom...booom." :D:D HAHAHAHA!

sen vare fan inte så mkt mer. :S



Du verkar som en filmoman. Ge mig bra filmtips! <3

PUSS.

2010-05-04 @ 08:18:53
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0