Mumsbitar!

När Jennie var här satt vi o var sådär extra tjejiga o spanade skor på nätet.
Jag måste säga att jag fann en hel del mumsbitar på Skopunkten som jag nog kommer införskaffa inom en snar framtid.
O de har ju så bra erbjudanden... Köper man 2 får man det billigaste paret för halva priset, o köper man 3 par det billigaste på köpet.
Detta vet säkerligen alla kvinnor där ute redan, haha. Jag har hört om det med men aldrig slagit till. Men efter x antal tittar på deras hemsida lär det nog bli att slå till till sommaren. orka gå runt i badtofflor/ foppatofflor eller sneakers hela sommaren?
Frihet åt fötterna! Snygg frihet ska det vara också.
Har spanat in en del grejjer som är jag, men samtidigt inte är jag. Då jag inte lyckats så bra på den där delen att se särdeles "tjejig" ut alltid:p
Plus att jag blivit besviken på andra ställen som haft så otroligt heta skor men allt är alltid ca 10 cm klackar, o vem vill försöka ränna runt i sådant en hel sommar?
Nej tack
!
Har lite bilder på de jag funderat på, men bilden duger tydligen inte åt denna förbannade sida! Ska se om jag kan ordna annars får jag sätta ut bilder när jag köpt:)

Och jag kan glatt meddela att 1 av 2 är bra nu!
Jag har inte fått reda på något om sommarjobb ännu:(
Men skattedeklarationen har droppat in och jag slipper betala tillbaka, de ger mig lite istället:)
U.N.D.E.R.B.A.R.T.!
1 down, 1 to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0