Psst! Men säg det inte till någon.

Senaste tiden har jag hört en hel del av just den varan.
"Men säg det inte till någon".
Det gör absolut ingenting alltså, jag bara konstaterade det faktum att det varit mer sådant på sistonde än på flera år känns det som. En hel del händer hos folk o runt omkring helt enkelt.

Fredagens utekväll var väl helt okej. Förfest här hemma hos mig, fast jag hann aldrig bli 100% pepp faktiskt.
Var det innan men tyvärr försvann det lite under kvällens gång, men tack alla som kom!
Det var kanon sällskap osv, det är mitt eget fel att jag lät mig bli opepp.
Men nästa gång ska jag bättra mig:)
Har lovat att underhålla 2 tjejer inför Metallsvenskan så jag anar att det blir lite förpartajjande här då igen.
Fast jag har ju inte ens köpt biljetten ännu. Kanske är dags? Vore ju typiskt om de tog slut.
Ska ta tag i ärenden o shoppande i veckan.
Igår kväll drog jag mig förbi lite andra polare en sväng. Fick skratta massor:)
Men ingen utekväll åkte hem och fick äntligen se filmen "Sjöfartsnytt" som jag velat se ett tag, dock känner jag att den inte var som jag trott. Mest tragisk.

Idag funderar jag på att ta en cykeltur förbi Mega o se om de har några bra jeans. Mina bästa har ju gått sönder o det är skittrist. Har bara ett par kvar som töjer ut sig lite för mycket efter ett tag, gillas inte!
Och hur mycket jag än skulle vilja, kan jag ju inte tillåta mig att bara gå runt i mjukisbrallor:p
Och jag orkar inte skicka efter då man aldrig vet hur de passar. Men finns inga på Mega så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0