Blaha blaha.

Japp, då hade man varit i broa o hälsat på lite. Trevligt, trevligt.
Bara att jag absolut inte kan låta bli att "läxa upp"/tjafsa emot farsan from time to time.
Man kanske inte kan lära gamla hundar att sitta men jag kan fan inte låta bli att försöka med honom.
Ibland är det bara too fucking much, och jag skiter fullständigt i "äldre generationen..." blaha blaha. Och jag vet att vissa synesätt o vissa grejjer verkligen hör det till. Och jag låter bli att kommentera så mycket som jag faktiskt skulle vilja på en hel del... Men vissa saker kan man inte snacka om äldre generationen utan det handlar bara om hyfsat jävla språk och respekt.
O
det har absolut inget med generationer utan hyfs att göra.
Min pappa är jättesnäll, det är inte det.
:)
Skönt att jag dessutom fick skjuts till broa igår o skjuts hem idag. Kanoners, inte ofta det händer!:)
Tack Jerry som körde hem mig o fler:)


Igår blev Angie&Krilles mamma Kristina inskjutsad till lasarettet i Lindesberg. Hon kunde knappt andas.
Hon har ju fått diagnosen(om man nu säger så?) Kol:(
Har rökt alldeles för mycket och alldeles för länge. Igår visade det sig att hon har lunginflammation o massa småinfektioner till råga på det. O det tillsammans med redan sjuka lungor... Ingen hit för andningen:(
Så hon fick ligga kvar o är fortfarande där.
Jävligt trist.
Jag hoppas för hennes egen och för vår skull att hon lägger ned med de där äckliga jävla cancerpinnarna när hon kommer därifrån. Annars säger min syster hon inte tror hon har långt kvar:(
Angie&Krilles far, Kjell, dog ju för några år sedan. O Stina är typ 51. Det är inte gammalt.
Och jag är absolut ingen som skall nämna något om att sluta med cancerpinnar då jag själv röker.
Men sådant här ger en rejäl tankeställare.
Vad fan är det men gör med sig själv?
Jävligt otäckt och äckligt:(
Ta död på sig själv, sakta med säkert. Usch.
Krya på dig, Stina!<3

Jag måste skriva o tacka Linda&Magnus här för att de "räddade" mig i lördags. Hann ju tydligen inte undan helt.
Äckliga, jävla snuskskalle!
Bra att man har guld vänner!
<3<3<3

Ser fram emot lite vårmönstring i Linde den 22a maj! Varför ska det vara så långt kvar?:(

Varför har jag börjat bli så nervös över vissa saker? Argh! Plus att jag har blivit en sån jävla chicken de senaste året.
Vad är det att vara chicken över egentligen? Eller jag vet väl egentligen varför men... It has to stop somewhere!:)
Måste ju får ha lite roligt ibland;)

Over and out, and off to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0