Flängande.

Idag har varit en heldag med aktiviteter typ.
Började dagen med att gå upp o sedan dra iväg till Ikea med Jenny, köpte en hylla, en liten blomma o en snygg kruka:)
Hyllan var förövrigt bland de värdelösaste möbler jag köpt, för det priset förstår man väl... Men benet kraschade:( Men det fick lite lim o tejp råda bot på, haha. Kul med nya tejpade möbler. Men det syns inte så mycket faktiskt.
Ser hyfsat ut, borde köpte en likadan till för syns skull, inte för kvaliténs skull. Den blev så jäkla liten i helheten. Det börjar iaf bli lite ordning i rummet nu, bara hallen o köket som behöver mysas till framöver...

Sen gick vi o handlade lite på Willys, synd jag inte köpte mer bra saker som melon, salladsingredienser osv.
Men plånboken sa nej, och jag ångrar mig. Hah. Typiskt.
Sen blev det en snabbis in på Marieberg o köpa pensel, stötte där på Emma, Lena o Sara, kul!:)

Sen hem, tack Jenny för skjuts o sällskap. Så snällt o trevligt!<3

Hann vara hemma ca 40-50 min sen bar det av mot VV-möte.
-1,2 kg på en vecka. Klart man hade hoppats på mer, men ändå kändes det som att jag inte gått ner något alls, så det var ju ändå väldigt bra:) Får se till att motionera mer denna vecka. Varit dålig på det.
Pörni den rackarn gled ner 2,2 kg! Grattis till det, inte ett dugg avundsjuk!:s Haha...:)

Imorgon blir det nog att vina lite, sno av veckobonusen, illa illa! Men man får ju så...:)
Vet dock inte om jag trots allt skippar spelning o utgång, det märks.
Spara sig lite till Pörnilicious födelsedagsfest nästa helg, wohoo!:)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Attans att det inte var mig du stötte på där hipp som happ, istället. Hade jag önskat! :) I miss you.

Och fasen vad duktigt, 1,2 kg! GOODIE! <3

Är så jädra stolt. Du kommer fixa det där lätt som en plätt. Så kommer jag sitta där med min dallriga påse till mage och undra hur du gjorde så jag kan kopiera ditt sätt! :D haha!



PUSS.

2010-08-14 @ 15:30:02
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0