Give it to me, baby! Aha-aha!

Då var det dags!
Dags att börja fixa till denna dygnsrytm. Var trött rätt "tidigt" igår kväll men hamnade framför spindelharpan o en massa go musik så jag kom inte i säng förens runt 04, självfallet, haha.
Jag har ju berättat hur mycket jag älskar att sitta här på kvällarna o bara mysa.

Så tvättiden jag hade imorse struntade jag i o gick ner o ändrade om den så 10 imorgon får det bli.
Jag måste skärpa till mig, nu är ju nattjobbet över, endast em pass kvar o sen drar skolan igång, kan ju vara bra o kunna sova någerlunda då.
Nu de senaste dagarna har jag gått upp efter 14....:s
Men det är skönt som fan att sova o sova hur mycket o länge man vill:)

Imorgon är det iaf tvätt som står på schemat, sen ska jag möta upp en nätbekant o visa vägen till en spelbutik här i stan, om jag ens hittar dit själv?:p
Jag tror nog jag har en aning, sen får vi väl se om det blir en kaffe på det kanske. Trevligt med nytt folk:)

I övermorgon är det första vägningen på VV sen jag startade där förra veckan(shit vad tiden rinner på:),
hoppas att det har gett lite resultat. Har hållt mig bra till pointsen o har nästan all bonus kvar.
- 2 kilo hoppas jag iaf på, annars blir jag lätt besviken o ledsen. Men det märks.

O ännu en gång har jag lyckats surra till en massa i min skalle. En massa onödigt tjaffs jag inte ens behöver besvära mig med att tänka på, då inget av det ens är aktuellt som det ser ut nu. Varför tänker jag då på det?
Mäkta irriterande när jag inte kan låta bli.
Och när det är något man inte ska göra så gör man det ju ännu mer så... Det blir en fin, ond liten cirkel. Hm!
Aja, det är inte hela världen. Jag gör ändå en höna av en fjäder så lätt som man bara kan.
Skönt jag vet om det iallafall, haha.

Jag vill så gärna till Ikea också!
Har spanat in en snygg o väldigt enkel svart bokhylla för endast 169:-, jag BEHÖVER den till mitt rum här hemma.
Har flyttat om lite, lite som i att jag lyckades fixa till en snygg repa i golvet, o ett jack... Men jag inbillar mig att det inte syns allt för mycket.
Förnekelse is the shit.
MEN jag anar att längden på 165 cm inte är i två delar o då kan det bli lite småjobbigt o kånka den på en buss eller ens i en vanlig bil men har dock fått höra att "vill man så går det" med en vanlig personbil, haha.
Men jag vet ingen som ska dit eller så, har iofs inte frågat runt heller så, hah. Men får se när det kan bli av. Syrran skulle visst in i slutet av månaden, jag hoppas det blir så. Det är rätt tomt här inne nu då jag fixat det på ett mer praktiskt vis nu. Och jag vill ju ha allt fixat nu, nu, nu!:)
Dags att fixa iordning.
Lär köpa färg o måla om snart också, men det hela med två hårbollar här hemma gör det en aning mer jobbigt, jag har ju tänkt någon snygg färg utan klumpar av vitt o svart katthår i... O katthåret hamnar ju tamejfan överallt annars här hemma å varför inte på kladdig färg liksom?
Får fundera på hur detta fixas på bästa sätt utan att någon blir allt för olycklig.


Åh-hå!
Give it to me baby!;)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Åhå, hoppas det går bra med VV-grejen. Du får skriva och uppdatera mig ibland om hur det går.

Är verkligen intresserad av om såntdär funkar!

Och dessutom mäkta stolt över dig. <3



Tack för de bra SMS'en igår.

Du är så jävla bra.

2010-08-11 @ 09:42:11
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0