Maybe, maybe!

...Började dagen med att vakna av att det ringde på dörren...
Men när jag väl kom till dörren, vilket var rätt snabbt, hörde jag bara snabba, snabba fotsteg i trappan. Jag hoppas bara det var ngn som insåg de ringt på fel dörr o inget prank.

Andra gången det lät i dörren var det Ellos o Halens höstkataloger, I love it!
Då blev det ett glädjeyl o sedan satt jag o bläddrade igenom dem:)
Ellos hade inget särskilt tycker jag, Halens hade lite snygga grejjer, men fastnade mest vid basic linnen.
Jag har ju blivit galen i att bara ha längre linnen på mig, alla andra är ju så korta och jag har massvis av korta.
De blir nästan drygt när man vant sig vid längre. Och linnen använder jag jämt.
Fast egentligen vill jag inte köpa nya kläder utifall att jag nu lyckas gå ner i vikt, fast o andra sidan när jag vägde typ 10 kg mindre än nu använde jag fortfarande samma storlek på linnen som nu, anar de bara sitter bättre om man är mindre, o allt behöver ju inte vara slimmat så:)

Loooove them. Enkla men ändå lite finare typ. Skulle funka lika bra till vardags som fest tillfällen.
Kaaanske, kaaaanske.
Jag blir alltid tokig när hösten är på intågande o man ska börja ha varmare kläder.
Men jag tar det lite lugnt detta år iaf...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0