Mmm;)

Har checkat "The Twilight Saga - Eclipse" denna afton, och betyger är väl godkänt.
Men jag blev ännu knepigare efter denna än förra, haha.
Vad bråkar de över den där bruttan för?
Take me Mr Wolfman!
Jag gillar inte hans näsa, men resten är det tillsynes inga fel på.
Han blir rätt sexig i helhet. Beskyddande, stark, transforms to a beast from time to time, o ja... Need I say more?
Mmm-mmm;)
Lär väl knappast hitta några liknande män här i Öret så... Man får titta o njuta istället:)

Jag kommer iaf verkligen på mig själv med att tänka att jag tycker Bella skall välja honom istället.
Jag gillar filmerna men ibland verkar vampyrerna lite emo...
(vilket iofs passar B väldigt bra, då hon verkar en aning emo själv:)
...försöker vara så speciella o de klarar allt... Blaha.
Men hade det varit så att Bella valt/varit med Jacob så hade man väl velat hon skulle välja Edward anar jag.
Vad är det med det förbjudna?;)

Aja, snart dyker syster med barn o Krille in o fikar, yaaay!:)
Mest för att Krille ska hjälpa mig med datorn o jag skulle ändå bjussa honom på bussen så då kan jag ju ge pengarna som bensinpengar till syrran istället.
Hah, fler än jag som får betala för att familjen ska komma o hälsa på?:)
Det får det vara värt.
Mumsa gott fikabröd, o har redan mumsat annat gott idag...
Imorgon bär det av till möte på VV, vi får se vad de har att erbjuda, om det verkar bra och man kan klara det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0