Noo, not yet!

Nu har jag blivit besatt o sitter o glor en massa på kläder. jag ska inte införskaffa massa snyggt nu, det vil jag göra OM jag lyckas smalna av ngn jädra gång. Ändå hittar jag massa snyggt.

Och vågen visade btw -1,7 kg denna vecka, yaay. Allt som allt 2,9 kg på 2 veckor, jag är nöjd. Hoppas det fortsätter såhär.
Men vad sägs om dessa:

(Denna såg snyggare ut på en människa än bara såhär, o självfallet säkert snyggare på modellen än en annan haha.)

Love it.

IH!<3

Lite tantig men I like it!
Aja, en annan gång kanske... De har alltid några assnygga linnen på denna sajt.

Men jag vill ju ha ngt snyggt o nytt på mig inför skolstart juuu... Känna sig lite ny o fräsch för en dag:)

Jag som skulle få 6 dagars ledigt, fick en förfrågan om att jobba imorgon. BLAJ.
Men hur skulle man kunna tacka nej? Jag får ju en ledig helg innan plugget o vem fasiken behöver inte extra cash som student? Bara o se glad ut och tacka ja. Bara 5 h så det går ju rätt snabbt.
...Hoppas jag, senaste passet var dyngsegt.

Och jag är så förbaskat trött nu. Sov inte ut för jag var o firade far i broa igår.
Grattis i efterskott älskade pappa!<3
Vilket innebar tidig buss dit igår, och tidig buss hem idag... Jag hann inte tupplura ngt tidigare o ännu är det för tidigt o sova, dessa ständiga I-landsproblem!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

schyssta kläder! var hitta du dom??

2010-08-19 @ 23:37:59
URL: http://orrgattu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0