Nördish.

Mindes nu att jag på jobbet såg dottern i familjens armbandsur ligga på vardagsrumsbordet och tyckte det var så väldigt fint. Och kom nu ihåg att jag skulle googla på det och se om det fanns att få tag i och det gjorde det...
O fler snygga klockor.

Detta är smycket jag såg och skulle gärna vilja ha själv... Men för priset av 675:- vette faan faktiskt:(




Mycket fina smycken iallafall...

Plus att jag snart tänkte slå till med att köpa alla mina filmer jag väntat så länge på att skicka efter.
Visst det är mycket billiga men det är en del filmer också:p
MEN just nu så måste jag skicka efter från 3 olika nätbutiker för att få de flesta... Ginza var det enda stället som hade den, och CDON var enda stället som hade den andra, Discshop hade den tredje... Och det var bland de viktigaste filmerna som var på olika, annars hade jag väl struntat i ngn. Men jag avvaktar tills närmare lönen så kanske det ändrat sig.
Och jag vill verkligen, verkligen ha:

De har samlat hela serien i en box nu. Yaay! Blir dessutom mycket billigare...
299:- hittade jag den för, konstigt att det andra stället tog 100:- mer och det tredje tog 149:- mer?!
Får se om man unnar sig denna i slutet av månaden, borde inte men... Vill verkligen ha!!!
Och vill inte riskera att alla gamla filmer jag vill ha utgår, redan sett en del sådant..:s
Jag vågar ju inte "ta hem filmer på egen hand" numer så att säga:(
Hade hela serien förr, men ja... Tack vare incidenter så försvann den. Förbannelse.

Syrran och jag skulle kunna ta ett riktigt "Twin Peaks" marathon som vi pratat om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0