Once you pop...

Ja då var denna helg nästan över då.
Och jag har typ inte gjort ett skvatt. Skönt o lite trist.
Skulle egentligen till "Stortorp Open Air" men jag struntade i det. Behöver spara in lite cash, får bli att härja lite billigare till nästa helg istället.
Men lite surt var det att sitta o veta att alla andra säkert hade massa skoj, och de flesta var där.
Men men:)
Storhandla fick jag minsann i fredags iaf, yaay!:)
Jag har sett lite gamla godingar till filmer denna helg, o jag har njutit av att äntligen få se dem igen.
Senaste gången var när jag hade dem eller lånad på vhs o en vhs har jag inte haft sen jag bodde hemma o det är ett tag sedan.




Härligt, härligt!
Har äntligen tagit tag i det hela o fixat hem lite filmer.
Kanske inte på det sätt jag tänkt...-visslar-;)

Blir nog lite "Twin Peaks" ikväll. Jävla tjat om samma grejjer hela tiden från min sida, haha.
MEN jag har iaf hittat rätt sorts popcorn! Visst VV har dem men tänkte jag skulle hitta billigare ngn annanstans. Det lyckades jag inte med, men jag fann dem iaf. Inte på Willys, inte på Ica, inte på Ica Maxi.. Men på lilla Coop:)
Kanske att det får bli lite poppisar tillsammans med serie senare då:)

Lite förundrad blir jag över hur det kan vara sådan enorm skillnad.
Nu har jag inte öppnat paketet ännu o sett hur stort eller litet det är, hah. Men att det ändå är sådan skillnad på dessa popcorn o andra typ light-produkter... Dvs ProPoints-värde.
Dessa är 3 för en påse, andra är typ ja Willys light popcorn är exempelvis 9 för en påse. Helt sjuk skillnad.
Får återkomma angående smak o diverse sen, det kanske har ngt att göra med det hela;)

Jag börjar få mega-abstinens efter att vandra i skogen nu:(
Följde inte med till broa i fredags för jag trodde jag skulle på SOA, men det blev ju inte av. Visst är det skönt att bara dega runt hemma med, men jag hade ju kunnat hinna med bådeoch. Skog och degande.
Kanske nästa lördag? Eller i veckan... Måste ju ut och rota efter svamp.
Luktar så gott o friskt ute nu när höstvindarna är här:D

Och jag försöker skärpa till mig nu.
Jag är så trött på att stressa upp mig själv över saker jag inte kan göra något åt just nu. Visst är det bra med planering och framförhållning, men det har jag ju redan. När jag är klar med mitt planerande och vet hur allt ska gå till, då ältar jag vissa saker. Inte allt men just detta då jag är stressad som en gnu inombords.
Men vissa saker går inte att göra ngt åt just nu, man får ta det som det kommer osv.
Försöker intala mig själv att det ordnar sig, det är som det är just nu. Och det är ju hela sanningen.

Kommentarer
Postat av: Pörni

Hell Yeah!! Du tittar bara på bra filmer, det ser ju jag de! Tummen Upp =D Och dessa jävla popcorn som de ska smuggla undan till små helvetes butiker där och här, då vet jag vart jag ska köpa det!

Pöss!



2010-08-31 @ 00:41:02
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0